וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן חיים: "מדובר בפחדן או שניים"

18.10.2007 / 13:18

בלם צ'לסי טוען כי סיפור העימות מול בניון הומצא ובטוח כי לא על ידי אחד מחבריו לנבחרת. על בניון: "עוד לא יצא לנו לדבר מאז קרואטיה"

על פי טל בן חיים, השבוע האחרון לא היה מהמוצלחים בשבילו. הטעות במשחק מול קרואטיה, שהביאה לשער, והשמועות ביום שלמחרת על עימות בינו לבין יוסי בניון ושאר שחקני הנבחרת לא התקבלו אצלו בשוויון נפש. עיקר הטענות של בלם צ'לסי מופנות כלפי העיתונאים. בן חיים טוען כי אנשי התקשורת מנסים לפגוע בו, על רקע העובדה כי הוא אינו נוהג לשוחח עימם. "קרו הרבה דברים השבוע שלא כולם יודעים", סיפר בן חיים בראיון לגלי צה"ל, "כל מיני עיתונאים, שאני לא מדבר איתם, חיפשו להמציא דברים שלא היו ולא נבראו. אני לא מתעסק בדברים האלה, כי הם שוליים מבחינתי".

"היה לי ויכוח עם יוסי לגבי הבעיטה החופשית, שום דבר מעבר לזה. אני בטוח שלא השחקנים מהנבחרת אחראים על המצאת הדברים שכביכול נאמרו, כי אם כן מדובר בפחדן או שניים. אני לא מאמין שיש כאלה, כי 90 אחוז משחקני הנבחרת הם צעירים שאני ביחסים מצוינים איתם. אפשר לייחס את זה רק לעיתונאים, שאיתם אני לא מדבר והם מנסים להכפיש את שמי. כל מה שהתקשורת בארץ כותבת זה דברים שוליים. אין לי חשדות בשחקנים, אני פשוט לא מתעסק בזה, זה היסטוריה בשבילי. אנחנו מסתכלים קדימה ולא מתעניינים בעבר".

בן חיים דיבר גם על יוסי בניון בראיון בגל"צ, שכזכור כמוהו משחק בליגה האנגלית. לפי הדיווחים מאחרי המשחק בקרואטיה, בניון ובן חיים התווכחו על בעיטה חופשית, ויכוח שהגיע לטונים גבוהים ולעימות של ממש. "אנחנו מדברים, היחסים בינינו היו טובים לפני זה והם טובים גם עכשיו", אומר בלם צ'לסי, "אנחנו מדברים בטלפון תמיד מיד אחרי משחקים, היחסים בינינו טובים. מאז המשחק מול קרואטיה עוד לא יצא לי לדבר איתו".

בן חיים סיפר על המצב בקבוצתו, שם כאמור פוטר ז'וזה מוריניו ובמקומו הגיע אברהם גרנט, מאמנו של בן חיים מנבחרת ישראל בעבר: "למען האמת, זו הרגשה טובה ואני לא מסתנוור מהדברים האלה. אני מתעורר כמו שהתעוררתי במכבי תל אביב או בבולטון. אני הולך לאימון באותה צורה, כדי להשתפר ולהתקדם. אני משחק עם השחקנים ברמות הגבוהות, ואני מנסה לשפר את היכולות שלי בעזרתם וזו המטרה הגדולה שלי העונה. אברהם אימן אותי בנבחרת והיו לנו יחסים מצוינים, הוא מאמן טוב מאוד".

"מעבר לזה, היחסים צריכים להיות כמו של מאמן או שחקן. אנחנו מדברים באנגלית, כי השחקנים צריכים להבין מה הוא אומר, הוא מקצוען בדברים האלה וככה זה צריך להיות. לגבי מוריניו, הוא היה מאמן גדול, שעשה הישגים יפים מאוד בשנים האחרונות, אבל זו החלטה של ההנהלה ואין טעם שאני אגיב לזה. כרגע אברהם הוא המנג'ר, כולם בקבוצה מכבדים את זה, נותנים לו את הכבוד הראוי וזה הכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully