וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תארח את קרית שמונה לעיני קהל

18.10.2007 / 18:30

עונש הירוקים הומתק לשני משחקים ללא קהל, הפחתת נקודה על תנאי וקנס של 30 אלף שקלים בפועל. דוידוביץ' הוא הקפטן, בינתיים

מכבי חיפה תארח את עירוני קרית שמונה ביום שבת עם קהל, זאת לאחר שבית הדין של ההתאחדות החליט להמתיק את עונשה בעקבות זריקת האבוקה שפגעה בעוזר המאמן, סלובודן דראפיץ'. עם זאת, חיפה ספגה עונש של שני משחקי רדיוס ללא קהל על תנאי והםחתת נקודה על תנאי וגם קנס של 30 אלף שקלים בפועל.

שוער הקבוצה, ניר דוידוביץ', משמש כקפטן הקבוצה בשני המחזורים האחרונים. השוער, שקיבל את סרט הקפטן בעקבות היעדרותם מההרכב של אלון חרזי ויניב קטן, ימשיך לענוד אותו גם במשחק הליגה הקרוב מול קריית שמונה. אלא מה, מתברר כי המאמן רוני לוי שינה גישה: מעתה דוידוביץ' יהיה הקפטן גם אם קטן ישחק בהרכב. יחד עם זאת, אם חרזי יעלה בהרכב נראה כי הקפטן הנוכחי יוותר על הסרט לטובת השחקן הוותיק.

מאחורי הקלעים, בחיפה מדווחים כי במידה וניר דוידוביץ' ימשיך להתעקש על שדרוג בשכרו, ואילו הבעלים יעקב שחר לא ייענה לבקשתו, סרט הקפטן יילקח ממנו ויועבר חזרה לקטן או לשחקן אחר. "אם דוידוביץ' ימשיך להתעקש, הסרט יישלל ממנו", אמר גורם במועדון. "זה ממש לא משנה מי עונד את הסרט, חרזי הוא הקפטן ואפילו יותר מכך", הוסיף.

בינתיים, בגזרה של קטן, דומה כי החלוץ הפנים שחל פיחות במעמדו. החלוץ שלא פותח בהרכב הקבוצה במחזורים האחרונים מטעמים מקצועיים, צפוי לחכות להזדמנות מהספסל גם במשחק מול קריית שמונה. "דומה כי קטן נחוש יותר ומשחק טוב יותר כשהוא עולה מהספסל", העידו שחקנים בקבוצה.

בכל מקרה, בחיפה סבורים שדוידוביץ' ימשיך להתעקש על שדרוג שכרו. דומה כי פעולת מחאה מצדו שתשלול ממנו את סרט הקפטן עשויה להוביל לפיצוץ בין הצדדים. יחד עם זאת, בחיפה מבקשים להדגיש ששחר כלל לא שלל עדיין את האפשרות שחוזהו של השוער ישודרג.

"קודם כל המשחק מול קרית שמונה הוא לפני הכל", אמר המאמן רוני לוי, "מבחינתי אני מתייחס למשחק הקרוב, יש מולנו משחק קשה מאוד. מבחינתי, ניר דוידוביץ היה קפטן והוא סוג של קפטן. אם אחליט משהו אחר בנוגע ליניב קטן אומר לו זאת". לגבי המשחק הוסיף לוי: "אנחנו חוזרים אחרי פגרה ואחרי תחילת עונה קטסטרופלית ועכשיו אנחנו מקווים להמשיך במסלול הניצחונות".

אמש נפגשו אריק איזיקוביץ' ויעקב שחר במשרדו של האחרון בתל אביב. השניים סיכמו כי שני שחקני נבחרת הנוער השייכים לטוברוק - הבלם מור דהאן והחלוץ ויקטור מרעי, יתחילו להתאמן במכבי חיפה החל מהשבוע הבא. בפגישה לא עלה נושא שדרוג שכרו של שלומי ארבייטמן.

באימון אתמול תירגל המאמן, רוני לוי, את עומרי אפק בהרכב, אך נראה כי זה קרה רק משום שבירם כיאל, שחקן קבוע בהרכב של רוני לוי במחזורים האחרונים, נעדר מהאימון מכיוון ששוהה עם הנבחרת הצעירה בצפון אירלנד. נראה כיאל, שחזר ארצה, יפתח בהרכב.

יניב קטן תורגל בהרכב השני ושחקנים בקבוצה מעידים על מתיחות מסוימת בינו לבין המאמן רוני לוי, לאור העובדה שקטן לא פתח בהרכב במחזורים האחרונים ולאור העובדה שניר דוידוביץ', ששיחק במחזורים האחרונים כקפטן, ימשיך לענוד את הסרט. השחקנים אומרים שלוי וקטן לא מחליפים מילה ביניהם באימון. כאמור, האפשרות היחידה שקטן יקבל חזרה את סרט הקפטן היא במידה והשוער וכן אלון חרזי לא ישותפו ואילו קטן ישחק בהרכב.

אייל משומר, ששיחק השבוע את שני משחקיו הראשונים במדי נבחרת ישראל התבקש להגיב על היכולת האישית שלו ואמר: "הרגשתי טוב בנבחרת, יש בה התקדמות. אני צריך להמשיך לעבוד קשה ולהתקדם. כרגע זה נראה טוב, אבל שוב, אני חייב לעבוד קשה כדי לשמור על יציבות". היום ייקבע בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל האם הערעור של מכבי חיפה בנוגע להחלטה שלא לאפשר כניסת קהל למשחק בקרית אליעזר מול קרית שמונה. "אני מקווה מאוד שיתאפשר לקהל להגיע", אמר משומר, "שנוכל לנצח, במיוחד אחרי שני המשחקים הטובים שלנו".

עדכון ראשון: 18.10 11:27
עדכון אחרון: 18.10 18:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully