וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חטאפה שוקלת לעלות עם הנוער באופ"א

רגב גולדמן

18.10.2007 / 18:30

נשיא הקבוצה הספרדית, אנחל טורס, מעדיף לשמור כוחות לליגה ולא ממש סופר את טוטנהאם. ליאור אסולין חזר להתאמן

הקבוצה הספרדית חטאפה, שתתמודד מול הפועל ת"א בשלב הבתים של גביע אופ"א, שוקלת לעלות בהרכב משני, אולי אפילו עם הנוער, במשחקה מול טוטנאהם בשבוע הבא.

הנשיא אנחל טורס, מוטרד מאוד ממצבה העגום של הקבוצה, הנמצאת מתחת לקו האדום בליגה הספרדית ומעוניין לרכז כוחות. "אני מודע", הוא אומר, "להתרגשות של חלק מהשחקנים שלנו מהופעת בכורה באירופה, אבל הליגה חשובה יותר". טורס ציין שמשחק הליגה האחרון במדריד מול ריאל (1:0) גבה מהקבוצה מחיר כבד של פציעות והוא מוטרד מעומס יתר. החלטה סופית בעניין ההרכב שיופיע בלונדון תתקבל רק אחרי משחק הליגה ביום ראשון מול מורסיה.

בינתיים, האתר הרשמי של הפועל תל אביב מדווח על פנייה של נציגי טוטנהאם, שתגיע ב-8 בנובמבר למשחק מול האדומים, לשריין עבור אוהדיהם כ-1,500 כרטיסים למשחק. אמש (רביעי) הגיע הקונסול הבריטי ג'ף מי, מזכירת טוטנהאם ג'ון אלכסנדר וקצין הביטחון סו איילין. האורחים ערכו סיור בבלומפילד, בדקו את חדרי ההלבשה ואת משטח הדשא. כמו כן, החלו אנשי טוטנהאם לעסוק בכל הארגון הלוגיסטי של המשחק.

האנגלים טוענים כי למשחק יגיעו יותר מ-1,500 אוהדים של טוטנהאם. אוהדיו של המועדון הלונדוני נחשבים ל"צבא היהודי", מה שאולי יגרום לרבים מהם לרצות לבקר בארץ הקודש.

אסולין חזר להתאמן

ליאור אסולין, שנעדר בימים האחרונים מאימוני הפועל תל אביב בשל בעיות אישיות ומשפחתיות, חזר היום לאימוני הקבוצה. "הבעיות קשורות למשפחה שלי ואני רוצה את הזמן והשקט כדי לטפל בהן", אמר אמש אסולין, "אני חושב שמגיעה לי פרטיות". אסולין דחה את השמועות שמדובר גם בהסתבכויות כלכליות עם גורמים מפוקפקים. "לא היה ולא נברא", אמר אסולין, "אנשים סתם מחפשים לדבר".

בהפועל תל אביב החליטו לעמוד מאחוריו, לסייע לחלוץ לפתור את הקשיים ולהביאו לאימונים מוקדם ככל האפשר. כאמור, היום חזר אסולין למתחם וולפסון, על מנת לקחת חלק באימון.

במקום אסולין, צפוי לפתוח בהרכבה של הפועל במשחק בסכנין בשבת רועי דיין. החלוץ, שהגיע ממכבי תל אביב רק לפני מספר שבועות, סיים את מבדקי הכושר שערכו השבוע שחקני הקבוצה במקום הראשון, זאת למרות שנשמעו טענות בתקופה האחרונה לגבי הכושר בו נמצא.

עדכון ראשון 18.10.07, 11:30
עדכון אחרון 18.10.07, 18:30

  • עוד באותו נושא:
  • טוטנהאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully