וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה באמת מחממים את הפרקט

18.10.2007 / 10:17

הסלטיקס הביסו את הניקס ב-40 הפרש בהופעת הבכורה של גארנט ואלן בבוסטון, פירס בלט עם 22 נקודות. לברון מטריף את סין

וידאו: רויטרס, עריכה: בת גולן

"מה כולכם עושים פה?"

קווין גארנט וריי אלן ערכו הבוקר (חמישי) את הופעת הבכורה שלהם בבוסטון במדי הסלטיקס, והוליכו את את קבוצתם החדשה לניצחון ענק, 61:101 על הניו יורק ניקס.

למרות זאת, גם הפעם היה זה פול פירס שהוביל את קלעי הסלטיקס עם 22 נקודות, והירוקים במאזן 0:3 במשחקי ההכנה. KG סיים עם 13 נקודות ו-8 ריבאונדים, וריי אלן הוסיף 14 נקודות בטרם ישב את כל הרבע הרביעי על הספסל.

בוסטון, כמובן, בטירוף חושים טוטאלי מהקבוצה החדשה שנבנית בעיר, וגם המאמן דוק ריברס הופתע לראות את עשרות העיתונאים מחכים למוצא פיו בסיום המשחק. "מה כולכם עושים פה?", שאל, "חבר'ה, זה בסך הכל משחק הכנה".

בניו יורק, מתברר, עדיין לא מתאוששים מהמאמץ האדיר ששקיעו השחקנים בניצחון על מכבי ת"א. אולי בגלל זה אף שחקן לא קלע בדאבל פיגרס (זק ראנדולף הוליך את הקלעים עם 9 ו-12 ריבאונדי), ואלן יוסטון, שמנסה להשלים קאמבק אחרי שנתיים היעדרות, החטיא את ניסיון הזריקה היחיד שלו.

היעד הסיני

ליגת ה-NBA ממשיכה בניסיונותיה להיכנס לשוק הסיני, והמשחק שנערך הלילה בין קליבלנד לאורלנדו היה צעד נוסף במטרה העילאית של הליגה - להכניס עוד ג'ובות. דייויד שטרן נכח באופן אישי באולם בשנחאי, קני ג'י ניגן (למה?), הכרוז שאג בסינית מעורבבת באנגלית, ועל ההצגה ניצח לברון ג'יימס, שאחז בהפסקה בלפיד האולימפי.

קליבלנד הפסידה בסופו של דבר 90:86 למג'יק, אבל זה היה הדבר האחרון שעניין את הנהלת הליגה. מה שחשוב זה שעוד כמה מיליונים בסין צפו במשחק, והמדינה עם הכלכלה המתפתחת בעולם, זו שיש בה כ-300 מיליון אנשים שמשחקים כדורסל (יותר מכל אוכלוסיית ארה"ב), ממשיכה להגביר את התעניינותה במשחק.

"האווירה הייתה מדהימה", אמר לברון בסיום, ומאמנו מייק בראון הוסיף: "זה רק משחק קדם עונה, אבל אפשר היה להרגיש את החשמל באוויר".

משחקים נוספים

דטרויט גברה 110:119 על דנבר, כשג'ייסון מקסיל מוליך את הקלעים עם 25 נקודות ו-12 ריבאונדים. את הנאגטס - ששיחקו בלי אייברסון, אנתוני וקאמבי - הוליך ג'יי-אר סמית עם 33 נקודות.

אינדיאנה ניצחה 115:122 את ממפיס בניצחונה הרביעי ברציפות בקדם העונה, אחרי 22 נקודות ו-11 ריבאונדים של ג'רמיין אוניל. חואן קרלוס נבארו קלע 13 לגריזליס.

טורונטו ראפטורס גברה 99:105 על ז'לגיריס. ג'ייסון קאפונו קלע 13, אנתוני פארקר סיים עם 3 (0 מ-6 מהשדה), באסטון קלע 2.

פילדלפיה - יוטה 101:93

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully