וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות האנגלית מגבה את מקלארן

18.10.2007 / 9:12

"לסטיב יש את תמיכתנו, אנחנו מתמקדים בקרואטיה", אמר בריאן ברוויק, יו"ר ההתאחדות. ג'רארד: "נקווה שישראל תעשה לנו טובה"

וידאו: רויטרס, עריכה: בת גולן

מקלארן: "הסיפור עוד לא גמור"

באנגליה מתקשים להאמין שזה קורה להם. אחרי שבממלכה התחילו להאמין שהנבחרת של סטיב מקלארן עולה בחזרה על מסלול הניצחונות ונמצאת בדרך הבטוחה ליורו 2008, הגיע ההפסד ברוסיה, ששינה לגמרי את התמונה.

יושב ראש ההתאחדות האנגלית, בריאן ברוויק, הודיע כי יעניק לסטיב מקלארן, מאמן הנבחרת האנגלית, גיבוי למרות הכישלון במוקדמות יורו 2008 וההפסד מול רוסיה אמש (רביעי) 2:1. "לסטיב יש את התמיכה שלנו ואנחנו מתמקדים בקרואטיה. זה הולך להיות יום גדול מאוד ב-17 בנובמבר, אז תתארח רוסיה בישראל. נקווה שהישראלים יסייעו לנו. לסטיב יש עבודה והוא חייב עכשיו להכין את השחקנים לקרואטיה".

סטיבן ג'רארד נזכר בהזדמנות המצוינת שהייתה לו כשאנגליה עוד הוליכה 0:1. "אני לא מאמין שהכדור הזה לא נכנס", אמר הכוכב הליברפולי, "אליפות אירופה בלי אנגליה זה משהו בלתי נתפס, אבל אנחנו חייבים לקחת אחריות על זה".

ג'רארד גם מאשים את השופט, ששרק לפנדל לא מוצדק. "ווין רוני אמר שהעבירה הייתה מחוץ לרחבה, וזה בהחלט נראה ככה", אמר באכזבה, "חבל שהקוון לא סימן לשופט. היינו בשליטה, אבל ההחלטה הזו שינתה את הכל. חבל, עכשיו נקווה שישראל תעשה לנו טובה".

ווין רוני, שכבש שער נפלא אבל היה אחראי לפנדל, נשמע גם הוא מאוכזב בסיום. "זה מחוץ לידיים שלנו, ועכשיו נצטרך להתפלל", אמר החלוץ, "זה קשה. עכשיו נצטרך לקוות שישראל תעזור לנו מול רוסיה, ושאנחנו ננצח את קרואטיה".

"שילמנו ביוקר על חמש דקות מטורפות", אמר המאמן סטיב מקלארן בסיום, שכותרות העיתונים באנגליה כבר שלחו אותו הביתה ("From heroes to zeroes"), "השחקנים שבורים. ראיתי שוב את ההחלטה השגויה לפנדל, וזה בהחלט ביזיון. ההחלטה הזאת עלתה לנו ביוקר. אני לא מאשים את השחקנים, שלטנו במשחק, התגוננו מצוין ולא איפשרנו להם להגיע להזדמנויות. אף אחד לא אוהב להפסיד, אבל הסיפור עוד לא גמור, ועכשיו נהיה חייבים להישאר יחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully