וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם אני הייתי עף מאירופה - בית"ר היתה מפטרת אותי"

יאיר אמיר

18.10.2007 / 7:56

יוסי מזרחי מסר השבוע את גרסתו האמיתית על הכדורגל הישראלי: "שרף הוא כישלון, ברקוביץ' לא צריך לאמן, מכבי ת"א עומדת לרדת"

ליוסי מזרחי, מתברר, יש הרבה דברים נסתרים בבטן ובראש. השבוע, ערב המשחק של בית"ר ירושלים נגד מכבי פ"ת, הוא נפגש בפורום סגור עם כמה חברים ושטח בפניהם את דעותיו על הכדורגל הישראלי. דבריו חושפים את תחושותיו האמיתיות, בניגוד לאלו שמזרחי מציג בתקשורת באופן רשמי. הסיפור המלא יפורסם מחר (שישי) במקומוני רשת העיר.

על העונה הנוכחית של בית"ר, לעומת התקופה שלו בקבוצה, אמר השבוע לחבריו: "אני רוצה לראות מה היה קורה אם אני הייתי עף מאירופה. היו שוחטים אותי. אז קודם כל, אני לא הייתי עף מאירופה, אבל אם הייתי עף, ברור שבית"ר היתה מפטרת אותי תוך יומיים.

"בשנה שעברה כולם התלוננו שעמית וטוטו לא משחקים מספיק. חתכו אותי על ימין ועל שמאל שהם לא משחקים. שחטו אותי. ומה קורה העונה? עמית משחק בקושי חצי דקה, טוטו על הספסל, אבל כולם שותקים. הכל זה יחסי ציבור. אם אתה נחמד לקהל ואוהבים אותך, אז לא חותכים אותך".

לאחר שסימן את מבקריו בתקשורת, עבר מזרחי לדון במאמן הלאומי לשעבר, שלמה שרף, שמפרשן כיום עבור כלי תקשורת שונים. "שרף הוא הכישלון הכי גדול של הכדורגל הישראלי", הבהיר מזרחי לחבריו. "בתור מאמן נבחרת היו לו הכוכבים הכי גדולים שצמחו פה והוא עדיין לא הצליח לעלות. היו לו ברקוביץ', רביבו, נמני וזוהר, שחקנים של פעם בדור ובשיא הכושר. היום אין כמעט אף שחקן כזה. לשרף היו עשרה כאלה והוא לא עלה לשום טורניר".

גם על המאמן הנוכחי של הנבחרת, שכשלה בקמפיין ליורו 2008, היה למזרחי מה להגיד: "דרור קשטן שיחק כל החיים 2-4-4 ואמר תמיד שהוא לא יזוז מהשיטה הזו. אבל הנה, הוא הגיע לנבחרת והחליט לשחק 1-5-4, רק חלוץ אחד. לכולם קל לדבר על התקפה כל הזמן, אבל ברגע שמגיעים לתפקיד מסוים מבינים שזה לא הולך ושצריך לעשות התאמות".

מה שממש מצליח להרגיז את מזרחי זו ההצעה שנשמעה השבוע מפי רבים: למנות לנבחרת מאמן צעיר, אולי את ברקוביץ'. מזרחי לא חסך את שבטו גם בהקשר זה: "לפני הנבחרת, שברקוביץ' יאמן קודם כל את ילדים ג' של בית"ר. מדברים על דור צעיר של מאמנים. איזה דור? הידינק צעיר? והמאמן של ספרד? הוא בן 70 בערך. נכון שיש שלושה מאמנים צעירים בנבחרות, אבל זהו".

ואיך החיים החדשים בפ"ת? למזרחי אין תלונות. כמעט. "הכל יחסי", סיפר באותו פורום פרטי, "זה לא מקום לחוץ יחסית לבית"ר, אבל זה עדיין הלוזונים. בלי תקציב, הם רוצים להיות ליוורפול. זה לא עובד ככה".

לקראת סיום סיפק מזרחי לחבריו גם תחזית על תמונת הירידה בליגת העל. גם כאן הציג דעה ברורה מאוד: "מכבי ת"א היא אחת הקבוצות הכי גרועות בליגה", קבע בנחרצות, "היא המועמדת מספר אחת לרדת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully