וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צסק"א היתה גדולה על סמארה

17.10.2007 / 23:26

קבוצתו של יניב גרין הובסה על ידי האלופה הרוסית 97:62, הסנטר הישראלי קלע 14 נקודות. הפסדים גם לבלאט ולג'ינו, ניצחון לדרוקר

אחרי שספגה שני הפסדים בשני המחזורים הראשונים בליגה הרוסית, ידעה סמארה שבמחזור השלישי היא לא תמצא את ניצחון הבכורה, כשהיריבה היתה צסק"א האימתנית. והחששות שלה התממשו כשהאלופה הרוסית הביסה אותה ללא תנאי 97:62. יניב גרין, שכבר חווה כמה הפסדים לצסק"א, שיחק היטב בשורות סמארה וסיים עם 14 נקודות ו-6 ריבאונדים, דויד אנדרסן ואלכסיי סברשנקו הובילו את המנצחים עם 14 כל אחד. תיאו פפאלוקאס הנפלא קלע 8 ופיטם את חבריו ב-11 אסיסטים.

* דייויד בלאט ואפס פילזן הפסידו הערב לפנרבחצ'ה-אולקר 75:72 במחזור השני של הליגה הטורקית. פילזן שמטה יתרון של עשר נקודות בסיום הרבע השלישי, והפסידה ליריבתה העירונית בפעם השניה השבוע. דרו ניקולס הוביל את פילזן עם 14, אנדראה האטסון הוסיף 13. וויל סולומון הוביל את קלעי המנצחת עם 17, איברהים קוטלאי תרם 15.

* שרון דרוקר ואוסטנד שלו שמרו הערב על מאזן מושלם בליגה הבלגית אחרי המחזור הרביעי, כשניצחו 75:79 את שרלואה. טיטוס אייבורי הוביל את אלופת בלגיה עם 15, אלביר אובצ'ינה הוסיף 14 משלו. ללובן של יעקב ג'ינו היה ערב פחות מוצלח, עם הפסד 73:59 לליאז'. איציק אוחנון שותף לעשר דקות וקלע 4 נקודות בלובן. במחזור הבא במוצאי שבת ייפגשו דרוקר וג'ינו לדרבי ישראלי כשאוסטנד תפגוש את לובן.

* מלאגה, יריבתה של מכבי תל אביב בבית ב' של היורוליג, הביסה הערב את מורסיה 56:80 במחזור השלישי של הליגה הספרדית. מרכוס הייסליפ הוביל את מלאגה עם 19 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully