וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היה משחק די מוזר"

17.10.2007 / 22:52

שמעון גרשון התקשה להתלהב מהניצחון על בלארוס. קשטן: "יש לנו בעיה אקוטית עם הכושר הגופני". סיני זעם על בלילי, שכנראה סיים את הקמפיין

ברני ארדוב

צילום ועריכה: דרור פיקלני

קשטן: "אני מאמין שמול רוסיה האיצטדיון יהיה מלא"

הניצחון של נבחרת ישראל הערב (רביעי) על בלארוס 1:2 במשחק ידידות באיצטדיון רמת גן לא הוציא את המאמן הלאומי דרור קשטן מכליו. בסיום אמר קשטן: "היו חלקים גדולים מאוד שהייתי שבע רצון מהשחקנים, הם הגיעו להזדמנויות אבל לא היו מפוקסים מספיק. יש בעיה אקוטית מאוד עם הכושר הגופני שלנו, מול יריבות אירופיות יש ירידה בכושר שלנו. מצד אחד זה מעורר דאגה ומצד שני יש לתת על זה את הדעת".

לקראת המשחק מול רוסיה אמר קשטן: "זה מרגש לשחק נגד נבחרת רוסיה, מאז ומתמיד אלו היו משחקים מאוד מעניינים, והאירוע הוא בהחלט גדול. אני מאמין שבעוד חודש ימים האיצטדיון יהיה מלא והקהל יבוא לדחוף אותנו. מה שמעניין אותנו זה להופיע בדרך הטובה ביותר, אני לא מבטיח למקלארן שום דבר, רק לשחק כדורגל עם לב ישראלי גדול מאוד על מנת להנות את הקהל שלנו ואת המדינה שלנו".

שמעון גרשון: "היה משחק די מוזר, יותר משוחרר ובלי הרבה קהל. עכשיו שהפכנו להיות משחק מאוד חשוב עבור רוסיה אז אני מאמין שיבוא הרבה קהל למשחק הבא. אני שמח שניצחנו אחרי שלושה משחקים שלא הצלחנו לנצח".

בן סהר: "שיחקנו טוב היום. רואים שהשחקנים הצעירים באים עם אנרגיות, מתאמצים להוכיח את עצמם ומראים יכולת טובה. אני שמח כי זה מראה, אני מקווה, על עתיד ורוד. למרות שאין לנו כבר סיכוי שבהמשך הקהל יבוא כי אנחנו תמיד צריכים אותו, ותמיד כיף שרמת גן מלא".

קשטן זעם על בלילי, שכנראה סיים את הקמפיין (משה בוקר ואלי שווידלר, "הארץ")

פיני בלילי יראה כנראה את המשחק בין ישראל לרוסיה ב-17 בנובמבר בטלוויזיה הטורקית. מאמן הנבחרת דרור קשטן ועוזרו משה סיני זעמו על בלילי אמש במהלך המשחק ואחריו. קשטן צרח על בלילי על כר הדשא והאשים אותו בחוסר מוטיווציה ובמשחק אגואיסטי. היכולת וההתנהגות של בלילי סיימו כנראה את הקמפיין שלו.

בסיום המשחק נכנס סיני לחדר ההלבשה ואמר לבלילי כי הוא אינו מתאמץ מספיק ואינו מצדיק את האשראי שהוא מקבל. עיקר הזעם של קשטן וסיני היה על כך שהדברים שאמרו לבלילי בארבע עיניים יצאו לתקשורת תוך שניות אחדות.

"לא השתוללתי על בלילי ולא אמרתי דברים קשים והכל המצאות", אמר אמש סיני, "סך הכל אמרתי לו דברים מקצועיים, שני משפטים שלקחו פחות מ-20 שניות. שהוא לא התאמץ מספיק בדקות שנכנס למשחק והיה צריך להתאמץ הרבה יותר. חבל שהדברים שאמרתי לו יצאו מיד לתקשורת".

קשטן זעם במהלך המשחק גם על בן סהר וצעק לו: "תפסיק עם השטויות ותתחיל לשחק כדורגל". המאמן כעס מאד על תמוז, שלא ביצע תנועה במשחק, ועל ברדה, שמחזיק הרבה בכדור ולא מנצל מצבים להבקעה.

ההתאחדות תכניס לקופתה כשני מיליון שקל נוספים מהמשחק מול רוסיה בחודש הבא, בגלל ניצחונה של רוסיה על אנגליה (2-1) אתמול שפתח את המאבק בבית. בקופות ההתאחדות נותרו 23 אלף כרטיסים ובהתאחדות בטוחים שיגיעו אלפי אוהדים מרוסיה ואנגליה. גם מכירת הפירסום תהיה במחיר גבוה יותר. מבחינת זכויות השידור הרווח על העניין העצום במשחק יהיה של צ'ארלטון כי גם האנגלים ירכשו בוודאי את הזכויות למשחק ישראל - רוסיה.

העובדה שהמשחק מול רוסיה נעשה לאחד החשובים ביותר באירופה, גורם לקשטן לבדוק אפשרות לתגבר את ימי האימונים לקראת המשחק ולזמן שחקנים נוספים, בוזגלו ושכטר למשל.

"היה משחק מרתק וישראל הסתייעה בהרבה מזל כדי לנצח", אמר בסיום ברנד שטנגה, מאמן בלארוס והוסיף: "בן סהר הרשים אותי, בהחלט צפוי לו עתיד ורוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully