וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר עדיין "מקפיא" את דוידוביץ' וארבייטמן

17.10.2007 / 18:56

הבעלים לא מקדם בשלב הזה את המו"מ עם שני השחקנים שממתינים. ויקטור מרעי, חלוץ נבחרת הנוער וטוברוק סיכם על בואו לחיפה

מועדון הכדורגל בית"ר טוברוק ומכבי חיפה סיכמו על הצטרפותו של חלוץ נבחרת הנוער, ויקטור מרעי (18), לאימוני מכבי חיפה. מרעי אמור להצטרף לאימוני הקבוצה בשבוע הבא, לאחר שישוב ממסעה של נבחרת הנוער השוהה בשבדיה, שם היא מתמודדת במסגרת מוקדמות אליפות אירופה לנוער.

במהלך השבוע שוחח עוזר מאמן מכבי חיפה, סלובודאן דראפיץ', עם המאמן הנתנייתי ברוך חסן, שאימן את מרעי בעונה שעברה בטוברוק. חסן המליץ בחום על החלוץ שבשלב הראשון יתאמן עם הקבוצה של רוני לוי פעמיים בשבוע לפחות, אך בסופי השבוע הוא ישחק במדי קבוצת הנוער של טוברוק.

מרעי יתאמן בחיפה במסגרת הסכם שנכרת לפני שלוש שנים בין אריק איזיקוביץ' ליעקב שחר, המקנה לקבוצה מהכרמל זכות ראשונים על שלושה שחקנים לפי בחירתם בכל עונה, בתמורה לסכום כסף קבוע. מרעי שותף בניצחון הנבחרת שהושג היום (רביעי) על שבדיה. הוא נכנס בדקה ה-83' והחליף את חלוץ מכבי נתניה, חן עזרא. השניים, אגב, שיתפו פעולה בעונה שעברה במדי קבוצת הנוער של טוברוק, ונחשבו לצמד החלוצים המסוכן בליגה.

עזרא עבר למכבי נתניה לאחר שזו שילמה עליו דמי השבחה בגובה 200 אלף שקל. מרעי יעבור לחיפה ללא תמורה מעבר להסכם בין הצדדים. בלם הנבחרת, מור דהן, ששיחק 90 דקות במשחק, שהיה אמור להתאמן במכבי חיפה, לא יגיע ככל הנראה לירוקים.

קטן לא בתוכניות, מסיללה ינחת הלילה

מכבי חיפה ערכה הערב אימון. כל שחקני הקבוצה התאמנו, כולל המגן רוני גפני, שערך אימון חלקי. גפני צפוי לחזור לאימונים מלאים במהלך השבוע הבא. לקראת המשחק הביתי מול עירוני קרית שמונה, מסתמן כי החלוץ יניב קטן יחכה להזדמנות מהספסל. המגן השמאלי מדרום אפריקה, פיטר מסיללה, צפוי לנחות הלילה בישראל, לאחר שנטל חלק במשחק הנבחרת הלאומית של ארצו.

סאגת שלומי ארבייטמן עדיין מרחפת מעל המועדון, זאת משום שעדיין לא נערכה פגישה עם פרקליטו, עו"ד יוסי גייר, אחרי שהמאמן הלאומי דרור קשטן סירב להיות הבורר שיפסוק את גובה שכרו. השוער ניר דוידוביץ' מחכה לפגישה עם יעקב שחר, אבל במועדון הבהירו שהבעלים עדיין לא החליט האם לזמן אותו לשיחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully