וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל ניצחה את בלארוס 1:2 במשחק ידידות

17.10.2007 / 16:21

נבחרת ישראל התגברה על בלארוס עם 1:2 באחד מהמשחקים הכי לא מסקרנים שלה בשנים האחרונות. ברוכיאן ואלברמן כבשו, רומשצ'נקו הישווה זמנית

חיכינו לזה הרבה זמן והערב (רביעי) זה הגיע. ניצחון של נבחרת ישראל. חניכיו של דרור קשטן התייצבו למשחק רעים מול בלארוס, אמנם לא כזה שעמד בראש סדר העדיפויות הלאומי, אבל גם ה-1:2 לטובתם של הלבנים הוא נחמד.

קשה להאמין שהצופים שהגיעו הערב למשחק נהנו יותר מידי, למרות שהכניסה הייתה בחינם. מילא הזוועה שנקראת אצטדיון רמת גן, אבל שתי הנבחרות לא הציגו משחק כדורגל מלהיב. מצד שני מדובר במשחק ידידות, משחק אימון אם תרצו. כך זה נראה ואפשר להגיד שזה בסדר. אבירם ברוכיאן בדקה ה-37 וגל אלברמן בדקה ה-71 ניצלו את משחק ההגנה הגרוע של היריבה כדי לכבוש. מקסים רומשצ'נקו ניצל משחק הגנה לא הרבה יותר טוב של ישראל כדי להשוות זמנית בדקה ה-65.

בצד החיובי היו שוב כמה מהצעירים. אבירם ברוכיאן ובן סהר הראו מדי פעם ניצוצות. עם הזמן, כשיצברו ניסיון, השניים גם ילמדו להיפטר מהפעולות המיותרות והלא נכונות שלהם ויתגבשו לכדי שחקנים בינלאומיים טובים.

תמיר כהן שוב הפגין יכולת טובה במרכז המגרש ויותר מהכל הוכיח שהוא רוצה להתמודד עם האתגר כשהראה הרבה מנהיגות ולקיחת אחריות. אם מישהו שלא יודע יותר מידי היה רואה את המשחק היום, הוא היה מוכן להמר על כך שלקשר מכבי נתניה יש לפחות 30 משחקים במדי הנבחרת.

בעוד כחודש יגיעו לכאן רוסיה ואיתה תפילותיה של נבחרת אנגליה לניצחון ישראלי. למרות שהיריבה היום הייתה חלשה, מותר לחלום גם על הפתעה מול חוס הידינק ושחקניו. אם זה יקרה, הרי שביחד עם האופטימיות שהנחילו בימים האחרונים כמה מהשחקנים הצעירים שלנו, אפשר יהיה שוב להתחיל לבנות הר של ציפיות לקראת הקמפיין הבא.

מהלך המשחק

דקה 3: תמיר כהן התחיל התקפה, הכדור הגיע לעומר גולן, שבבעיטה שטוחה מתוך הרחבה סחט הדיפה של השוער האורח.

דקה 13: אומליאנצ'וק בעט מ-18 מטרים כדור חזק ושטוח שחלף סמוך לקורה הישראלית.

דקה 21: כדור ארוך וטוב של תמיר כהן מצא את בן סהר, שבעט וולה יפה מזווית לא קלה ומצא את השוער ז'בנוב.

דקה 37: גול! ראדקוב האורח טעה כשמסר כדור בהגנה היישר לברוכיאן. קשר בית"ר חלף על פניו, נכנס לרחבה ומול השוער הבקיע בקלילות. 0:1 לישראל.

דקה 65: גול! חלב הוביל התקפה מהירה של בלארוס, בסופה הגיע הכדור למקסים רומשצ'נקו, שכבש מול שטראובר. 1:1.

דקה 67: גל אלברמן בעט אחרי ערבוביה ברחבה, אבל הכדור נחת אצל השוער.

דקה 71: גול! ברדה בעט רע בסופה של מתפרצת, ההגנה הבלארוסית שגתה ולא הצליחה להרחיק ואלברמן היה שם כדי להחזיר את היתרון לישראל. 1:2.

ישראל: ניר דוידוביץ' (לירן שטראובר 46), אייל משומר, שמעון גרשון (זאב חיימוביץ' 87), טל בן חיים (אבי סטרול 46), יגאל אנטבי, גל אלברמן, תמיר כהן, אבירם ברוכיאן (משה אוחיון 63), אליניב ברדה, עומר גולן (פיני בלילי 77), בן סהר (טוטו תמוז 68)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully