וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחק שום לא מחפש תירוצים

17.10.2007 / 14:21

בית"ר ירושלים התאמנה שוב ללא שחקני הנבחרת, ומאמנה שמתכונן למכבי פ"ת לא בוכה: "המחשבות שלי זה איך לנצח, לא משנה באיזה הרכב"

בית"ר ירושלים ערכה היום (רביעי) את האימון האחרון שלה ללא שחקני הנבחרות, שכבר מחר יחזרו להתאמן עם הקבוצה לקראת המשחק החוץ נגד מכבי פתח תקוה בשבת. ברק יצחקי החל את האימון עם כל הקבוצה, אך בהמשך העדיף שלא להעמיס על עצמו, ועבד בנפרד עם מאמן הכושר, דרור שמשון, שתירגל במקביל עם רומולו הפצוע, וכן את תומר בן יוסף ודוד אמסלם שסובלים מעומס.

שום אמר לאחר האימון לאתר הרשמי של הקבוצה: "פחות מעניין אותי איך מכבי פתח תקוה מגיעה למשחק, מעניינת אותי רק בית"ר ירושלים. אני לא יכול להיות שמח מהשבועיים האחרונים. אנחנו נפגעים מכך שיש לנו הרבה שחקני נבחרת, אבל אני גם שמח שיש לנו הרבה שחקנים שמייצגים את המדינה. אומרים שאנחנו הקאדר הטוב ביותר שיש בארץ, כל מי שישחק צריך להוכיח שמקומו בהרכב".

"המחשבות שלי זה איך לשחק טוב, לנצח ולכבוש, לא משנה באיזה הרכב או מתי ואיך", הוסיף שום, "בית"ר מחויבת לשחק כדורגל יפה וטוב ומחויבת לנצח. יהיו משחקים פחות טובים ויותר טובים, אף פעם לא אביא תירוץ להפסד, אני מעדיף להביא סיבות לניצחון".

מחר תערוך הקבוצה אימון בוקר יחסית בכפר-סבא, ולאחר מכן תצא ליום הספורט הצה"לי של היחידות הקרביות בוינגייט. במוקד יום הספורט, תשחק בית"ר ירושלים משחק ראווה נגד הצמרת הפיקודית של צה"ל, גם הרמטכ"ל, גבי אשכנזי, צפוי ליטול חלק במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully