וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר: "נערכים למשחק אגרסיבי"

אריק רחמיאן

17.10.2007 / 15:49

מאמן מכבי נתניה יודע שביום ראשון צפויה לו מלחמה מול מכבי תל אביב: "אני מתייחס אליהם כאל קבוצה מצוינת". חרמון חתם לשנתיים

ברני ארדוב

צילום ועריכה: דרור פיקליני

הבלם גולן חרמון סיכם היום (רביעי) לשנתיים נוספות במכבי נתניה. הבלם ממעט לשחק העונה בהרכב הראשו, אך מוערך מאוד על ידי המאמן ראובן עטר, ולראייה, הרצון לראותו ממשיך בקבוצה. חוזהו של חרמון, המוערך בכ-60 אלף דולר בעונה, ישודרג בהדרגה.

"אם יש שחקן שכואב לי הלב על שהוא לא משחק, זה גולן חרמון, אבל מה אני יכול לעשות שאבי סטרול ולואיס מרין מתפקדים היטב", אמר עטר לא אחת לסביבתו הקרובה, בהתייחסותו לציוות המוצלח והיכולת הטובה שמגלים צמד הבלמים, אשר מונעים מחרמון לשחק.

בקרב ראשי המועדון והצוות המקצועי קיימת הערכה רבה לחרמון, המוגדר על ידם כ"שחקן נשמה, שחקן טוב שבכל עת שנקרא לשחק עושה זאת על הצד הטוב ביותר". חרמון פתח את העונה בהרכב של עטר, ואף שיחק נגד לירייה הפורטוגלית במוקדמות גביע אופ"א, בשל פציעתו של סטרול. חרמון זכה לשבחים על הופעותיו, אך מיד כשסטרול החלים, החזירו עטר לספסל.

חרמון אמר: "מאוד שמחתי ואפילו התרגשתי כשמכבי נתניה פנתה אליי להאריך את החוזה בשנתיים נוספות, ואשמח להישאר עוד הרבה שנים בנתניה". חרמון התייחס לפניה המפתיעה למרות היותו שחקן שלא זוכה לדקות משחק: "מעבר לכדורגל יש הרבה דברים חשובים כמו בית חם והאוהדים שיש לנתניה, וזה מכסה על דברים אחרים. כמו בכל דבר בחיים, הדרך שלי היא להילחם על מקום בהרכב".

על המשחק ביום ראשון אומר חרמון: "אנחנו מתייחסים למכבי תל אביב בצורה הכי רצינית שיכולה להיות. ברור לנו שקבוצה כמו מכבי תל אביב מצויה במקום שאינה ראויה להיות בה, והמטרה היא להמשיך את היכולת שלנו על מנת לנצח גם את המשחק הזה".

"ההרגשה שיש שחקנים בנבחרת היא טובה"

מכבי נתניה ערכה אימון נוסף בסגל מצומצם (שבעה שחקנים בנבחרות). בנוסף נעדר מאימון הקבוצה, שמתאמנת בחודש האחרון במלון "דן קיסריה" עקב שזרוע בקופסה, גם אמיר טגה, שאמור לשוב לקראת סוף השבוע מגרמניה, שם הוא עובר בדיקות מקיפות בעצם השוקית, ובכל מקרה את מקומו בהרכב עשוי לתפוס אלמוג כהן, שישוב בסוף השבוע מאירלנד יחד עם איתי שכטר.

גם בעמדת המגן הימני יש לראובן עטר כאב ראש לא פשוט, בעקבות פציעתו של קלמי סבן, הסובל מזיהום בברך. סבן, שהצטווה לנוח מנוחה מוחלטת, הגיע לביקור באימון וכבר כעת ברור שלמרות חזרתו הצפויה בשבת להתאמן הוא לא ישחק ביום ראשון. עדיין לא ברור כיצד יתגבר עטר על חסרונו.

החלוץ ג'ורג' בה, שנפצע אתמול לקראת סיום האימון בברך, ערך מבחן כשירות וקיים אימון מלא. בה, שצפוי לפתוח, התייחס למשחק: "מכבי תל אביב היא קבוצה מצוינת שלא התחילה טוב את הליגה, אבל ממה שאני יודע היא נחשבת לקבוצה טובה בליגה הישראלית, ואין לי ספק שביום ראשון יהיה משחק טוב וקשה, כשהמטרה שלנו היא להצליח כמו בעונה שעברה ולהשתפר יותר".

עטר, שנשאל האם חסרונם של שחקני הנבחרת לא פוגע בהכנות הקבוצה, השיב: "אם אשתמש בעובדה שיש כל כך הרבה שחקנים בנבחרת בצורה נכונה ולא אתלונן, רק נהנה מהמצב הקיים. זה מוסיף למוטיבציה של השחקנים שנמצאים איתנו כרגע, וזה נותן לנו הרגשה טובה שיש לנו כל כך הרבה שחקנים בנבחרת". על חסרונם של אבי נמני ויוסי שבחון ועל מצבה של מכבי תל אביב אומר עטר: "לא משנה מול איזו קבוצה אנחנו מתמודדים, מהיום שאני במכבי נתניה אני מתייחס לכל קבוצה שאנחנו נפגשים איתה בכבוד הראוי. מבחינתי מכבי תל אביב היא קבוצה מצוינת. נקודה אחת מחמישה משחקים היא משהו שלא קרה להם בעבר, וזה מצריך דריכות גבוהה מהרגיל. הם רוצים לחזור לליגה דרכנו אבל אלה הרצונות שלהם. אנחנו נמשיך בדרכנו. ברור שהולך להיות משחק אגרסיבי עם מוטיבציה, ולכך בדיוק אנחנו נערכים".

עדכון ראשון: 13:51
עדכון אחרון: 15:49

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully