וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת הצעירה חגגה על צפון אירלנד

17.10.2007 / 13:45

החניכים של גיא לוי השיגו ניצחון שני חשוב במוקדמות יורו 2009 על צפון אירלנד 1:3 בזכות שערים של בוזגלו, שכטר ועזריאל

הנבחרת הצעירה של ישראל השיגה הערב (רביעי) ניצחון חשוב 1:3 בהמשך קמפיין מוקדמות יורו 2009 על חשבון צפון אירלנד, אחת הנבחרות היותר טובות בבית 9. אחרי שלא הצליחה לנצח בארץ את גרמניה וסיימה עימה רק בתיקו 2:2, וכזכור איבדה נקודות חשובות מול מולדובה, ישראל יצאה לצפון אירלנד במטרה אחת ברורה: לשוב הביתה עם שלוש נקודות.

ישראל תפגוש פעם נוספת את צפון אירלנד ב-6 בפברואר בתקווה להשלים ניצחון כפול על היריבה הקשה כדי לנסות להוציא אותה מהמירוץ על העלייה מהבית.

כבר בדקה הראשונה במשחק, מאור בוזגלו, מי אם לא הוא, הצליח להבקיע את השער הראשון במשחק ולהשלים צמד בתוך חמישה ימים. נבחרת ישראל הצליחה לשמור על היתרון עד סיום המחצית הראשונה.

שבע דקות בתוך המחצית השנייה, ישראל הצליחה להכפיל את התוצאה אחרי שער של החלוץ, איתי שכטר, שהראה פעם נוספת כי הוא נמצא בכושר מצוין. יתרון שני השערים נשמר עד הדקה ה-57, כאשר בשלב הזה טעות בהגנה הישראלית הולידה שער מצמק של הצפון אירים שחזרו למשחק, 1:2 לישראל.

בדקה ה-81 ישראל סגרה את הסיפור כשחן עזריאל המחליף שנכנס במקום בירם כיאל קיבל כדור מאיתי שכטר, בעט פנימה ונכנס לחגיגה, 1:3.

נבחרת ישראל: אוהד לויטה, יובל שפונגין, שי מימון, רמי דואני, אורי שטרית, אלמוג כהן, ליאור ז'אן, ביברס נאתכו, בירם כיאל, מאור בוזגלו, איתי שכטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully