וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אסולין: "הבעיות קשורות למשפחתי"

רגב גולדמן

17.10.2007 / 18:30

בהפועל ת"א מודאגים מהמצב, אך מקווים שמצבו האישי של החלוץ ישתפר: "אם בעיותיו לא יסתיימו, ייתכן שיבוצעו שינויים בסגל"

בהפועל תל אביב מודאגים וממשיכים לעקוב אחר בעיותיו האישיות של ליאור אסולין, שמונעות ממנו בשלב זה להתאמן כרגיל. השחקן אמנם נפצע במשחק גביע אופ"א מול סולנה בשבדיה, אך בשל קשייו האישיים הוא טרם חזר לאימונים סדירים. היום (רביעי), יצאה כל הקבוצה במרוכז לטיפולים ב"חמי יואב", אסולין ביקש להשתחרר ונענה בחיוב. הנהלת הקבוצה נמנעת בשלב זה למסור פרטים מלאים על הסיבות שגורמות לשחקן להיעדר מאימוני הקבוצה. אתמול נכח החלוץ במשחק האימון של הקבוצה מול קבוצת הנוער בוולפסון, אך לא נטל בו חלק.

"הבעיות קשורות למשפחה שלי ואני רוצה את הזמן והשקט כדי לטפל בהן", אמר אסולין, "אני חושב שמגיעה לי פרטיות". אסולין דחה את השמועות שמדובר גם בהסתבכויות כלכליות עם גורמים מפוקפקים. "לא היה ולא נברא", אמר אסולין, "אנשים סתם מחפשים לדבר".

בקבוצה מקווים שבעיותיו של אסולין ייפתרו במהרה, שכן הובא החלוץ לשורות האדומים בעלות של מאות אלפי דלרים והוחתם על חוזה לחמש עונות. גורם בכיר בהפועל תל אביב אמר הבוקר: "אי אפשר להישאר במצב הזה לאורך זמן. אם הבעיה של אסולין לא תגיע לסיומה, ייתכן ויבוצעו שינויים בסגל הקבוצה. הצוות המקצועי בנה הרבה מאוד בתחילת השנה על אסולין". מקורביו של השחקן אמרו הבוקר: "אנחנו מקווים שהוא ייצא מהתסבוכת הזו כמה שיותר מהר, אחרת זה יסחוף אנשים אחרים למערבולת הזו".

השתתף בהכנת הכתבה: יניב קובוביץ', "הארץ"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully