וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס צ'יימברס עובר לסן דייגו

17.10.2007 / 10:57

חיזוק משמעותי לצ'ארג'רס, שעשו טרייד עם מיאמי ויתנו בחירת סיבוב שני בדראפט על התופס. מייקל בנט עבר לטמפה ביי, הולמס חוזר

לסן דייגו צ'ארג'רס יש את לדניאן טומלינסון ואת אנטוניו גייטס, ועכשיו יקבל הקוורטרבק פיליפ ריברס נשק חם נוסף - התופס כריס צ'יימברס, שכבר הלילה יעבור ממיאמי לצד השני של המדינה ויתאמן עם קבוצתו החדשה.

"אני נרגש", אמר צ'יימברס, שעבר תמורת בחירת סיבוב שני בדראפט 2008. מי שבעבר נחשב ליהלום שבכתר הדולפינס נבחר בדראפט 2001, אבל יחד עם הקבוצה הדועכת לא מיצה את מלוא הפוטנציאל. השנה יש לו 31 תפיסות ל-415 יארד ללא טאצ'דאון. הוא חתום עד לסיום עונת 2009, והחמיץ שני משחקים בלבד עד כה בקריירה. "זו העזרה שהיינו צריכים", אמר נורב טרנר, מאמן סן דייגו.

טרייד מעניין לא פחות מעביר את הרץ האחורי מייקל בנט מקנזס סיטי לטמפה ביי, תמורת בחירות דראפט שערכן טרם נודע. הבאקנירס זקוקים נואשות לרץ אחורי בעקבות פציעותיהם של קארנל וויליאמס ומייקל פיטמן וחוסר היעילות של ארנסט גרהאם. בנט בן ה-29 נבחר בדראפט 2001 על ידי מינסוטה ונחשב להבטחה גדולה, אבל פציעות חוזרות ונישנות מנעו ממנו לפתח קריירה ראויה לשמה. העונה נטל חלק בכל ששת משחקיה של קנזס סיטי, אם כי רק כמחליף ללארי ג'ונסון.

ומי ישמש כמחליף לג'ונסון במקום בנט? פריסט הולמס בן ה-34 חוזר לשחק, וכנראה יראה מגרש ביום ראשון מול אוקלנד. "הוא התאמן מאוקטובר 2006 ונראה שהוא מוכן", אמר מאמן הצ'יפס, הרמן אדוארדס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully