וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באטיסטה בדרך למכבי ת"א

17.10.2007 / 13:31

הסנטר האורוגוואי הגיע להבנות כספיות עם הצהובים. גארסיה נחת בישראל: "הכדורסל האירופאי שונה ממה שהכרתי. זה דבר חדש עבורי"

אסטבן באטיסטה (24, 2.08) האורוגוואי, פורוורד-סנטר שהוזכר כמועמד לחיזוק קו הפנים של הפועל ירושלים, עשוי להצטרף בקרוב למכבי תל אביב. בקבוצה בדקו את אפשרות צירופו מוקדם יותר הקיץ, אולם רק אמש שוחרר סופית ממחנה האימונים של הבוסטון סלטיקס והפך לשחקן חופשי. החוזה טרם נחתם, יש לציין, אולם בין מכבי לשחקן כבר הושגו הבנות עקרוניות באשר לשכרו בעונה הבאה. קיימת אפשרות כי באטיסטה יוחתם על חוזה ארוך-טווח ויושאל לקבוצה אחרת, אם כי סביר יותר שיושאר בסגל וישמש מחליף לניקולה וויצ'יץ'. בכל מקרה, משמעות הדבר היא שמוריליו דה-רוסה הברזילאי, שמחזיק בחוזה לחמש שנים במועדון, ייאלץ להיפרד העונה מהקבוצה ויושאל, כשאחת המועמדות לזכות בשירותיו היא אקדמיק סופיה הבולגרית.

באטיסטה, השחקן האורוגוואי הראשון ב-NBA, הצטרף לאלטלנטה הוקס בשנת 2005, ובאותה עונה שיחק בשורותיה 57 משחקים, בהם קלע 1.8 נקודות ואסף 2.5 ריבאונדים בממוצע. באטיסטה (24, 2.08 מ'), הנחשב לריבאונדר מצוין, שיחק בעונת 2006/07 רק 13 משחקים במדי ההוקס, בהם תרם 1.5 נקודות ו-2.3 ריבאונדים בממוצע. בספטמבר 2007 חתם בבוסטון ושיחק משחק אחד בלבד במדי הירוקים לפני ששוחרר. עם נבחרת אורוגוואי שיחק הקיץ באטיסטה בטורניר הקדם אולימפי בלאס ווגאס, שם העמיד ממוצעים נהדרים של 20.8 נקודות, 12.4 ריבאונדים ואסיסט אחד.

* אלכס גארסיה, שסיכם את תנאיו במכבי תל אביב, נחת בישראל ויעבור בדיקות רפואיות בטרם יחתום רשמית על חוזה לשנתיים. גארסיה צפוי למלא את מקומו של טל בורשטיין, העתיד לעבור ניתוח בעקב שישבית אותו ממשחק לתקופה שבין חודשיים לשלושה. "לא שיחקתי באירופה וזה דבר חדש עבורי", אמר הברזילאי בנתב"ג. "שיחקתי ב-NBA ובדרום אמריקה, שם משחקים כדורסל דומה, אבל אירופה שונה בהרבה מובנים. אני יודע שמכבי קבוצה גדולה, ראיתי אותה בטלוויזיה בעונה שעברה. אני כבר רוצה להתחיל לעבוד".

עדכון אחרון: 17.10.07, 16:21

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully