וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד אחד לאוסף, מסי

17.10.2007 / 7:31

הכוכב הארגנטיני כבש שער מדהים נוסף בניצחון נבחרתו 0:2 על ונצואלה. מיליטו הוסיף את השני וקבע שש נקודות משני משחקים עבור ארגנטינה

ליונל מסי הוסיף עוד שער נפלא לאוסף והוביל את נבחרת ארגנטינה לניצחון שני, 0:2 על ונצואלה, במסגרת מוקדמות המונדיאל של דרום אמריקה. מסי כבש את השער שלוש דקות לפני סיום המחצית הראשונה, כשלפניו כבש את השער הראשון חברו מברצלונה, גבי מיליטו, לו זה היה השער הראשון ב-30 הופעותיו בנבחרת הארגנטינאית.

הניצחון הקנה לארגנטינה, שניצחה את כל 15 מפגשיה מול ונצואלה, את מקסימום הנקודות בשני המשחקים הראשונים מוקדמות המונדיאל ב-2010.ונצואלה, הדרום אמריקאית היחידה שעוד לא השתתפה בגביע העולמי, מחזיקה בשלוש נקודות מתוך שש, לאחר שניצחה את משחקה הראשון מול אקוואדור.

חלוץ ונצואלה ג'יאנקרלו מאלדונאדו, החמיץ הזדמנות מוקדמות עבור המארחים, כשבעט מעל המשחק כדור שבישל לו חואן אראנגו מעבר להגנה הארגנטינאית, שממנה גם יצא המבקיע הראשון לארגנטינה. בדקה ה-16 עלה דייגו מיליטו לנגיחת הכדור החופשי של חואן רומן ריקלמה, כוכב המשחק הקודם, וקבע 0:1 לתכולים. בדקה ה-42, עבר ליאו מסי שחקן אחד ושחרר בעיטה אדירה, שהכניעה את רני ווגה וקבעה את תוצאת המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully