וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי לוקח את הברוגז צעד קדימה

17.10.2007 / 9:16

"פעם אחרונה בלייקרס? תשאלו את קופצ'אק או באס", אמר בראיינט דקות לאחר שפינה חלק מתאו האישי בדרך לעזיבה סופית. כנראה

אפשרות העברתו של קובי ברייאנט ממשיכה להעסיק את ה-NBA בכל התקופה האחרונה וכנראה תעמוד על הפרק גם עד תחילת הליגה בתחילת נובמבר. בשלבים אלה, נראה כי כוכב לוס אנגל'ס לייקרס קרוב מתמיד לטרייד, אך בינתיים אומר כי יתאמץ בשביל הקבוצה.

מול אסופת הכתבים שחיכתה ליד מכונית הבנטלי שלו בסיום אימון בלייקרס ושאלה אותו אם זו הייתה הפעם האחרונה בה לבש את המדים הצהובים-סגולים, אמר קובי: "אני לא יודע, תצטרכו לשאול את מיטש קופצ'אק או את מר באס (ג'רי, בעלי הקבוצה). אני מתכונן לעונה. אם אישאר כאן, אהיה מוכן למאמץ. העבודה שלי היא לשחק כדורסל ולהתכונן למשחקים, וזה בדיוק מה שאני עושה. אני לא אמור להתעסק בעניינים מנהלתיים. אני אתכונן ואתן להם להתעסק בעבודתם".

הלייקרס סירבו להגיב רשמית, אך לפי הדיווחים, הם לא מתכוונים לבצע טרייד על ברייאנט. עוד מדווחים בארה"ב, כי קובי כבר רוקן חלק מתאו האישי. "יש כאן ספר אחד", מספר פיל ג'קסון מאמנו, "יש פה גם תיק וכמה בגדים, אבל יש גם כמה דברים שהוצאו משם, את זה אוכל לומר". למרות עניין התא, ג'קסון לא מוכן להתנבא לגבי עתידו של מספר 24 שלו: "אנחנו לא יכולים לדעת כלום כרגע. אני חושב שיש מספר דברים שאנחנו חייבים לעבור. אנחנו צריכים לבדוק גם איך אנחנו ממשיכים מכל זה כמועדון כדורסל?"

הווארד עלול לספוג הרחקה על הקרב מול סקרמנטו

בקבוצות אחרות, שהן לא הלייקרס, מתעסקים גם בכדורסל והלילה נערכו עוד ארבעה משחקי הכנה לעונה. דנבר ניצחה את מילווקי, בזכות משחק גדול של אלן אייברסון עם 22 נקודות ושישה אסיסטים, שהביאו ל-78:104 ולניצחון שלישי בארבעת משחקי ההכנה של הנאגטס. כרמלו אנתוני הוסיף 16 נקודות לדנבר, שהובילה 50:55 בתחילת הרבע השלישי, לפני ריצה של 0:15 בהמשך. צ'רלי בל הוביל את קלעי מילווקי עם 17 נקודות, כולן במחצית הראשונה. הפוורוורד של דנבר, קניון מרטין, שיחק את משחקו הראשון מזה שנה, אחרי פציעה ארוכה. הוא פתח את המשחק וסיים אותו עם 11 נקודות וחמישה ריבאונדים.

אטלנטה הביסה את מינסוטה 77:103, במשחק בו הציגו ההוקס שישה קלעים בדאבל פיגרס, אותם הוביל זאזה פאצ'וליה עם 16. שחקני אטלנטה הצליחו למנוע מקלעי הטימברוולבס לקלוע ב-9:35 הדקות הראשונות של הרבע הראשי, מה שהביא לבריחה גדולה בחלק האחרון של המשחק וליצירת הפער המשמעותי. אל ג'פרסון, שהועבר למינסוטה כחלק מעסקת קווין גארנט, קלע 20 והוסיף 15 למינסוטה, להם זה הפסד שלישי מארבעה משחקים.

לואל דנג, עם 11 נקודות ושמונה ריבאונדים ואנדראה נוצ'יוני עם עוד 10 נקודות, הובילו את שיקגו בניצחון 76:97 על וושינגטון. לבולס, להם זה ניצחון שני מתוך שלושת משחקי ההכנה, פתחו את הרבע השלישי עם ריצת 0:8, כשבתוצאה 41:48, קירק היינריך ותומאס גרדנר קלעו שלשה כל אחד וטיירוס תומאס הוסיף עוד שתי נקודות כדי להגיע ליתרון 41:56. גילברט ארינס קלע 8 נקודות עבור וושיגנטון ב-22 דקות משחק וג'ו סמית ערך את הופעת הבכורה שלו עבור שיקגו, עם שבע נקודות ב-13 דקות.

במשחק נוסף, ניצחה דאלאס את סקרמנטו 99:101, אך הסיפור הגדול של המשחק היה עימות בין שחקני שתי הקבוצות. סנטר הקינגס, בראד מילר, נתקל בדווין האריס מהמאבריקס. ג'וש הווארד מדאלאס רץ למקום האירוע והחל לדחוף ולהתעמת עם שחקני סקרמנטו, דבר אשר לעלות לו ביוקר. הווארד הורחק מהמשחק וצפוי גם לספוג הרחקה, שתמנע ממנו לפתוח את העונה. "אני הגנתי על חבר לקבוצה", אמר הווארד, "זה הכי פשוט שיש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully