וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבעה בעקבות אחד

17.10.2007 / 8:04

אינינג חמישי ענק בן שבע ריצות הקנה לקליבלנד ניצחון 3:7 על בוסטון ויתרון 1:3 בסדרה. עכשיו היא צריכה עוד אחד בלבד לוורלד סירייס

קליבלנד - בוסטון 3:7 (1:3 לאינדיאנס בסדרה)

מגיש מנצח: פול בירד
מגיש מפסיד: טים וייקפילד

לפעמים, כפי שהראתה קולורדו לילה אחד קודם לכן, כל שצריך בבייסבול הוא אינינג אחד טוב. טים וייקפילד ופול בירד ניהלו דואל מעניין במשך ארבעה אינינגים, ובחמישי הכל התפוצץ. האינדיאנס רשמו שבע ריצות, וכשבוסטון ניסתה לחזור באמצעות שלוש הפגזות בודדות באינינג השישי, כבר היה מאוחר מדי.

דווקא התותחים הכבדים של קליבלנד, סי סי סבאתיה ופאוסטו קרמונה, לא תפקדו בסדרה הזו. מי שכן תפקדו היו המגישים 3 ו-4, ג'ייק ווסטברוק, שנצץ במשחק השלישי, ופול בירד, שהיה סולידי וטוב במשך חמישה אינינגים, לפני שהרשה שני הומראנס ופינה את מקומו. בהתקפה מורגש היטב ההבדל הגדול של הסדרה - החלק התחתון של הליינאפ. בעוד זה של בוסטון לא פרודוקטיבי ולמעט הבלחות בודדות (כמו ההומראן של וריטק במשחק 3) נראה מזעזע, לקליבלנד יש ליינאפ מסוכן מא' עד ט'.

אחרי ארבעה אינינגים מאופסים החלה החגיגה בכחול. קייסי בלייק פתח את האינינג עם הומר על וייקפילד - 0:1. אסדרובאל קבררה, תגלית הפלייאוף הזה, חבט לסינגל חלש שהעלה ל-0:2, ויקטור מרטינז הכניס עוד ריצה שהעלתה ל-0:3 ו-וייקפילד סיים את חלקו במשחק.

מני דלקארמן נכנס במקום וייקפילד וארבע הגשות הספיקו לו כדי להוציא את המשחק מידי בוסטון. בהגשה הרביעית נעץ ג'וני פראלטה, בינתיים ה-MVP של הסדרה, את המחבט ישר בעין הכדור והטיס אותו ליציע הימני - 0:6 והרד סוקס אומרים שלום. בלייק עלה בפעם השניה באינינג והכניס את קני לופטון הביתה 0:7.

הרד סוקס הגיבו מייד בשלושה הומרים משלושה חובטים - קווין יוקיליס ודייויד אורטיז, שעשו זאת מול בירד, ומני רמירז, שירה על המחליף ג'נסן לואיס. ואז הגיעו האינדיאנס לתחתית הליינאפ, שם נמצא כלום ושום דבר בבוסטון, עצרו את המיני-קאמבק ויכולים להכריע את הסדרה בלילה שבין חמישי לשישי.

ג'וש בקט וסי. סי. סבאתיה יעלו לגבעה למשחק 5, כשניצחון של האינדיאנס פירושו מפגש עם קולורדו בסדרת הגמר. "אנחנו רוצים לשים אותם מאחורינו כאן בבית", אמר בירד, שיודע שבעיקר אצל הרד סוקס, שום דבר לא גמור עד שהוא נגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully