וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציריך: פאר הודחה, סרינה פרשה

16.10.2007 / 19:29

הישראלית הודחה בסיבוב הראשון של הטורניר היוקרתי אחרי שהפסידה לרדוואנסקה הפולנייה (31 בעולם) 6:4, 6:3. ניצחון לאובזילר בצרפת

שחר פאר הודחה היום (שלישי) כבר בסיבוב הראשון מטורניר ציריך (סך פרסים 1.34 מיליון דולר), לאחר שנוצחה על ידי אגנאשקה רדוואנסקה הפולנייה (31 בעולם) 6:4, 6:3.

פאר, שגם בשבוע שעבר בטורניר בנגקוק הודחה על ידי טניסאית שמדורגת מתחתיה (פלאביה פנטה האיטלקית, 49 בעולם), הודחה גם הפעם בשלב מוקדם מדי, כשהפסידה אחרי שעה ו-22 דקות. פאר נשברה פעם אחת במערכה הראשונה ופעמיים בשנייה, ולא מצליחה לסיים את העונה בצורה מוצלחת. הישראלית תיאלץ להסתפק בנקודת דירוג אחת בלבד וב-8,120 דולר.

רדוואנסקה תפגוש בסיבוב הבא את המנצחת בין דינארה סאפינה הרוסייה לדניאלה האנטוחובה מסלובקיה.

מורסמו מנסה לחזור

הפייבוריטית המקומית בשוויץ, פטי שנידר, עלתה בקלילות לסיבוב השני לאחר שחלפה על פני המדורגת שישית סרינה ווילאמס כשגברה עליה 0:6, 0:3. האמריקאית, שהפסידה ביום ראשון בגמר גביע הקרמלין לאלנה דמנטייבה, התקשתה לנוע על המגרש והפסידה את המערכה הראשונה תוך 22 דקות, כשהיא לוקחת רק שלוש נקודות. עם פתיחת המערכה השנייה, כשסרינה הלכה בטעות לחלק הלא נכון של המגרש, היה ברור שזה עומד להסתיים.

אמלי מורסמו העפילה גם היא לסיבוב השני, אחרי שגברה על היוונייה אלני דנילידו 4:6, 6:4, 3:6. הצרפתייה, המדורגת 1 בעולם לשעבר, נראתה חדה ומדויקת במערכה הראשונה וחלודה בשנייה, אבל פציעה חוזרת ונשנית של יריבתה במערכה השלישית עזרה למורסמו לנצח.

מורסמו, המדורגת שמינית בטורניר, תפגוש את האוקראינית אלונה בונדרנקו בקרב על מקום ברבע הגמר. מריון ברטולי התקשתה גם היא בטרם ניצחה 7:6, 0:6, 1:6 את פנג שואי הסינית, בדרך למפגש מול מיכאלה קרייצ'ק.

צרפת: אובזילר מנצחת

ציפי אובזילר ניצחה היום בסיבוב הראשון של טורניר סן רפאל בצרפת (על סך פרסים של 50 אלף דולר). אובזילר (88 בעולם), המדורגת 2 בטורניר, ניצחה את אסטל גיסארד המקומית (810 בעולם) 1:6, 3:6. בסיבוב השני תתמודד אובזילר מול מרגריטה צ'חנשווילי מגאורגיה (162 בעולם)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully