וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדריד: פדרר חזר, הכל כרגיל

16.10.2007 / 15:38

המדורג מספר 1 בעולם לא שיחק מאז אליפות ארה"ב, אבל גבר על רובי ג'ינפרי 6:7, 4:6 בטורניר מדריד. סאפין הפסיד לקרלוביץ'

המדורג מספר 1 בעולם, רוג'ר פדרר, חזר היום (שלישי) לפעילות לראשונה מאז זכה בפעם הרביעית ברציפות באליפות ארה"ב הפתוחה בספטמבר. הפנומן השוויצרי אומנם נראה מעט חלוד, אך בסופו של דבר גבר בסיבוב השני של טורניר המאסטרס במדריד (סך פרסים 2.08 מיליון יורו) על רובי ג'ינפרי 6:7, 4:6, והשלים ניצחון 39 ברציפות על טניסאים אמריקאים.

פדרר לא פתח בצורה מרשימה במיוחד את המשחק, נגרר לשובר שוויון, והצליח לשבור לראשונה את חבטות ההגשה של יריבו רק במשחקון החמישי של המערכה השנייה. ובכל זאת, האלןף ממשיך לסיבוב הבא, שבו הוא עשוי לפגוש את גיז'רמו קניאס הארגנטינאי, הנאחס שלו מתחילת השנה.

סאפין עדיין מחכה

אוי, סאפין סאפין, כנראה שהגעת למדריד כשהראש שוב לא ממש מסודר. הרוסי, שהיה בעבר מדורג ראשון בעולם, הודח כבר בסיבוב הראשון בבירת ספרד, לאחר שהפסיד 6:4, 6:4 לאיבו קרלוביץ'. לקרואטי הענק בן ה-28, שהכה 17 אסים, הספיקו 58 דקות בלבד כדי לחלוף על פני סאפין, בדרך לסיבוב הבא. הקרואטי, המדורג 24 בעולם, היה אמור לפגוש את ניקולאי דוידנקו, אך הרוסי פרש בגלל פציעה במרפק, וקרלוביץ' ישחק מול הספרדי אוסקר הרננדז. אגב, תואר היחידים האחרון בו זכה סאפין היה באליפות אוסטרליה 2005, ומאז הרוסי רושם שנתיים ועשרה חודשים נטולי זכיות.

הספרדי ניקולס אלמאגרו הדיח את הצרפתי פאבריס סאנטורו עם 4:6, 4:6 ויפגוש בסיבוב השני את המדורג חמישי בטורניר, הצ'יליאני פרננדו גוזאלס. חואן קרלוס פררו, האלוף לשעבר, נאלץ לעבוד קשה בטרם גבר 4:6, 5:7 על אלחנדרו פאז'ה, ויפגוש בשלב הבא בדרבי מסקרן את קרלוס מויה.

אנדי מארי נראה מצוין כשגבר 1:6, 3:6 על חואן איגנסיו צ'לה, בניסיונו לסיים את השנה הקשה שעבר בצורה חיובית.

הצרפתי ארנו קלמנט נפרד ממדריד, אחרי שנוצח על ידי הארגנטינאי דויד נלבדיאן 5:7, 6:2, 6:4. גם הקפריסאי מרקוס באגדאטיס ממשיך הלאה אחרי 3:6, 6:4, 1:6 על אנדרי פאבל הרומני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully