וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים יעקב ישפוט בין מכבי ת"א ונתניה

16.10.2007 / 13:54

ינהל את המשחק המרכזי של מחזור 6. קינן ישפוט בין בית"ר ללוזונים, משיח את חיפה וקרית שמונה, יפת יצפין לסכנין שתארח את הפועל ת"א

לאחר משחק הידידות של נבחרת ישראל נגד בלארוס, יחזור הכדורגל הישראלי לשגרה, והכוונה כמובן היא לחידוש משחקי ליגת העל והליגה הלאומית. היום (שלישי) פירסמה ההתאחדות את שיבוץ השופטים, ואת המשחק המרכזי במחזור השישי של ליגת העל בין מכבי תל אביב הלחוצה למכבי נתניה, ינהל חיים יעקב. המשחק יתקיים בבלומפילד ביום ראשון בשעה 20:50.

האלופה בית"ר ירושלים תגיע לארווה למשחק נגד מכבי פתח-תקוה (שבת, 19:30) אותו ישפוט אסף קינן. אלון יפת יצפין לסכנין כדי לנהל את המפגש בין העולה החדשה להפועל תל אביב (שבת, 18:15). מכבי חיפה המתאוששת תפגוש בקרית אליעזר את הפועל קרית שמונה (שבת, 17:00) למפגש אותו ישרוק מנשה משיח. איתן תבריזי ישפוט את המשחק בו תארח הפועל כפר סבא את מכבי הרצליה (שבת, 18:30), ומשה בוחבוט ינהל את משחקם של מ.ס אשדוד ובני יהודה באצטדיון הי"א (שבת, 18:30).

גם הליגה הלאומית נערכת לקראת המחזור השישי. המוליכה הפועל רעננה תארח ביום שישי את הפועל חיפה (14:30) למשחק אותו ישפוט אילן ועקנין. רמי בן יצחק ישפוט את המשחק בו תארח הפועל בני לוד את הפועל פתח תקוה (שישי, 14:30).

שאר משחקי המחזור ה-6 בלאומית:

הכח עמידר רמת גן - עירוני ראשון לציון (שישי, 14:30) דוד מור

הפועל נצרת עילית - הפועל רמת גן (שישי, 14:30) שי לנקרי

הפועל באר שבע - עירוני רמת השרון (שבת, 19:00) אבי גורן

ביום שני ייחתם המחזור במשחק בו תארח הפועל עכו את מכבי אחי נצרת, אותו ישפוט דניאל בר נתן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully