וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה שנים גיגס עוד ימשיך לרוץ באגף?

16.10.2007 / 12:02

לפחות עוד אחת. הקיצוני הוותיק של מנצ'סטר יונייטד, ראיין גיגס, סגר לעונה הבאה. ביונייטד שוקלים להחתים את אחיו הצעיר של טבס, מיגל

ראיין גיגס, 33, ישחק במנצ'סטר יונייטד גם בעונה הבאה לאחר שהאריך את חוזהו במועדון. "אני נהנה מכדורגל כמו שלא נהניתי אף פעם", הסביר השחקן את ההחלטה, ששללה סופית את הספקולציות לגבי פרישה בתום העונה הנוכחית.

אלכס פרגוסון, מנג'ר היונייטד, לא הסתיר את שביעות רצונו מהמהלך. "ראיין הגדיר מחדש את המושג נאמנות", כך פרגוסון, "הוא הצטרף אלינו כשהיה בן נער בן 14 והוא עדיין איתנו כעבור 20 שנה". עבור גיגס, תהיה עונת 08/09 העונה ה-18 שלו בקבוצה הבוגרת, תקופה בה זכה עם היונייטד בכל התארים האפשריים והוביל אותה לתשע אליפויות.

החוזה החדש גם יאפשר לגיגס, שהשתתף כבר ב-729 משחקים במדים האדומים, לחלוף על פני בובי צ'רלטון, המחזיק בשיא ההופעות של הקבוצה עם 759 משחקים.

פרגי יפתח עסק משפחתי לטבס?

כנראה שבקרוב מנצ'סטר יונייטד תהפוך לעסק של משפחת טבס. קרלוס טבס הצטרף לשורות השדים האדומים בקיץ האחרון, ועתה מתברר כי באולד טראפורד שמים עין על אחיו הצעיר, מיגל טבס.

עוזרו של אלכס פרגוסון, קרלוס קיירוש, זיהה את הפוטנציאל הטמון ברגליו של הילד בן ה-17, והמליץ לסקוטי להשקיע במניה המבטיחה. ה"דיילי מייל" מפרסם היום (שלישי) שהמאמן הסקוטי עדיין מתלבט אם להעניק לצעיר חוזה קבוע. מיגל טבס, כמו אחיו קרלוס, הוא קשר התקפי שהחל את הקריירה בבוקה ג'וניורס, ונחשב לאחד הכישרונות המבטיחים בארגנטינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully