וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה נגד אליפות אפריקה

16.10.2007 / 12:02

בקבוצה הקטאלונית ביקשו מאטו וטורה לא לצאת לטורניר שייערך בינואר. רמון קלדרון יוצא להגנת ראול ושלח מכתב להתאחדות הספרדית

אליפות אפריקה מתקרבת ואיתה גם החששות של הקבוצות שייאבדו את שחקניהן לתקופה של כחודש. מנהלה הטכני של ברצלונה. צ'יצ'י בגירסטיין גילה אתמול (שני) כי הקבוצה ביקשה מצמד שחקניה, סמואל אטו ויאיה טורה לא לצאת לאליפות, שתיערך בגאנה בחודש ינואר.

"לא נכריח אותם להישאר", אמר בגירסטיין, "אבל נשמח אם זה מה שהם יעשו וזה מה שביקשנו מהם לעשות. אנחנו מקווים שהם לא ייסעו, אבל אנחנו גם לא רוצים ליצור להם בעיות".

גם אטו וגם טורה פצועים, אבל צפויים לחזור עד ינואר. אטו כבר נעדר תקופה ארוכה בעונה שעברה בגלל פציעה ובגיריסטיין שלח לעברו רמז עבה כשאמר: "אם הוא ייסע לאליפות אפריקה זו תהיה שנה מאוד מוזרה עבורו, שנה בה הוא בקושי שיחק בברצלונה. אולם ההחלטה היא שלו".

קלדרון מבקש כבוד לראול

למרות הניצחון החשוב של נבחרת ספרד 1:3 על דנמרק בחוץ, ראול, שלא זומן לסגל מזה זמן רב, ממשיך לייצר את הכותרות סביב הנבחרת הלאומית.

"מארקה" המדרידאי מדווח הבוקר (שלישי) שנשיא ריאל מדריד, רמון קלדרון, שיגר מכתב להתאחדות הספרדית ובו ביקש מהנשיא, אנחל מריה ויאר, לכבד יותר את ראול ודרש מלואיס ארגונייס להיות פחות אגרסיבי כלפי קפטן ריאל מבחינה פומבית.

כמובן שלא נהוג שנשיא של קבוצה שולח מכתב להתאחדות בקשר לשחקן של הקבוצה, אך זו היתה תגובתו של קלדרון ודבריו של ארגוניייס ביום שישי האחרון, שלשאלת עיתונאי מדוע ראול לא בסגל ענה: "בכמה מונדיאלים ואליפויות אירופה זכינו איתו?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully