וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרי יחמיץ גם את רוסיה

16.10.2007 / 18:48

בלם נבחרת אנגליה ייעדר מהמשחק במוקדמות היורו לאחר שנטש את האימון. למפארד צפוי לשבת על הספסל, ההחלטה עוררה ביקורת

ג'ון טרי, בלמה של צ'לסי וקפטן נבחרת אנגליה, ייעדר מהמשחק המכריע מחר (רביעי) נגד רוסיה במוסקבה. טרי, שהחמיץ גם את משחק הניצחון בשבת נגד אסטוניה, לא מצליח להתאושש מהפציעה בברכו. היום הוא חזר אומנם להתאמן, אבל הוכרע על ידי הכאבים ונטש את האימון. עם שובו לאנגליה, יאלץ טרי לעבור ניתוח קל בברכו שישבית אותו לשבוע נוסף.

אמש שיפשפו שחקני נבחרת אנגליה את עיניהם באימון, כשמאמנם סטיב מקלארן תירגל הרכב עם שני חלוצים, ולא שלושה, כפי שבוצע עד כה. ההפתעה הגדולה יותר היתה כשבהרכב המחליפים תורגל פרנק למפארד. קשרה של צ'לסי היה אמור להיות מניה בטוחה בהרכב האנגלי, לאחר שמקלארן הצהיר כי משחק החוץ ברוסיה הוא משימה ל"וותיקים ומנוסים". למפארד נכנס בניצחון על אסטוניה כשהתוצאה היתה כבר 0:3 לאנגלים, וזכה לשריקות בוז מהקהל האנגלי, האם החלטתו של מקלארן היא פופוליסטית?

אי הכללתו בהרכב המיועד לרוסיה, הפתיעה את חבריו. "אני לא מאמין", הגיב ג'ו קול לעניין, "הוא אחד השחקנים הכי טובים ששיחקתי איתם, הוא מעולם לא איכזב את אנגליה. פרנק מספיק חזק כדי להתמודד עם זה".

"האחריות מחייבת את מקלארן לשחק עם למפארד", אמר שחקן העבר, דייויד פלאט, ל"טלגרף", והוסיף, "אנו חיים בסוג של תרבות שלא מגבה את השחקנים הטובים. ביקרו את למפארד במונדיאל, אמרו שלא היה טוב ולא החזיק את מרכז השדה. מי כן היה טוב במונדיאל חוץ מאואן הארגריבס?". גם מאמן נבחרת אנגליה הצעירה, סטיוארט פירס, מגן על למפארד, ותוקף את אוהדי אנגליה. "זה פשוט מגוחך. למפארד הוא אישיות חיובית ומקצוען אמיתי, וזה מאכזב אותי ששרקו לו בוז".

מי שכן צפוי לפתוח הוא בלם אברטון, ג'ולאון לסקוט, שככל הנראה ישחק כמגן שמאלי ויחליף בעמדה הזו את אשלי קול הפצוע. עם זאת גם ניקי שורי עדיין בתמונת ההרכב בעמדה הזו.

מוריניו לנבחרת אנגליה?

ניצחון של אנגליה על רוסיה יעלה אותה ליורו 2008, אבל בהתאחדות האנגלית לא שוכחים את הימים הקשים שעברו על הנבחרת הלאומית לפני מספר חודשים ו"דיילי מייל" מדווח היום שבמקרה של אי העפלה ליורו, כמה שהתסריט הזה נראה בלתי אפשרי, מוריניו עשוי להגיע לוומבלי ולהחליף את סטיב מקלארן.

חלק מהסכם העזיבה של מוריניו את צ'לסי כלל סעיף בו על הפורטוגלי נאסר לאמן קבוצה אחרת בפרמיירליג עד תום העונה, אך לא נכלל בו איסור על עבודה אחרת באנגליה, בנבחרת למשל.

חלק מההתנגדות של ראשי צ'לסי לכך שהמאמן העוזב יגיע לקבוצת פרמיירליג אחרת נבעה מהחשש שלהם מכך שמידע פנימי רב מצ'לסי יגיע לקבוצה אחרת. זוהי גם הסיבה בגללה הפורטוגלי לא יכול היה לנהל מו"מ עם טוטנהאם, שעל פי דיווחים חשקה בשירותיו.

חלב מהמר על רוסיה

מי שבטוח בסיכויי הרוסים לעשות את זה הוא קשרה של ארסנל, אלכסנדר חלב. הבלארוסי התייחס למשחק הראשון בין השתיים, בו ניצחה אנגליה 0:3, כשאמר: "הסיבה לתוצאה הזו הייתה שאחרי השער הראשון השחקנים הרוסים היו נחושים לכבוש שער שוויון והם איבדו את הריכוז ועשו טעויות.

"אנדריי ארשבין ואלכסנדר קרזאקוב הם המנהיגים של רוסיה ואני מאמין שהם יכולים להוביל אותה להצלחה. המשחק ייערך בלוזניקי, על גבי דשא סינטטי ולכן אני חושב שלרוסיה יש יתרון ושהיא תנצח 1:2".

ההתאחדות האנגלית הגדילה את הביטוח

שחקני נבחרת אנגליה יבוטחו ב-100 אלף ליש"ט לשבוע במקרה של פציעה במשחק נבחרת. בכל החליטה ההתאחדות להגדיל את הסכום פי שניים מזה של הביטוח במונדיאל בגרמניה. ראשי ההתאחדות הכחישו שההסכם החדש נחתם במיוחד לפני המשחק ברוסיה, שייערך על דשא סינטטי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully