וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צ'לסי לא הגישה הצעה על קאקה"

16.10.2007 / 8:23

אדריאנו גליאני מכחיש את הדיווחים סביב מעבר של הברזילאי לסטמפורד ברידג'. אוהדי נאפולי לא יוכלו להגיע למשחק החוץ מול רומא

"כריסטיאנו רונאלדו מתקרב לריאל מדריד", "ברצלונה הגישה הצעה עבור כריסטיאנו רונאלדו". זוכרים את הכותרות האלו מלפני כשנה? כל יומיים צצה לה ספקולציה חדשה סביב המצרך המבוקש, אך בסופו של דבר הפורטוגלי נשאר באולד טראפורד.

כעת נראה שאת מקומו של רונאלדו יתפוס קאקה. בשבועות האחרונים כבר נקשר שמו במעבר לריאל מדריד, ציטוטים שלו הופיעו כמי שאומר שהוא ישמח לשחק בליגה הספרדית והשמועה האחרונה, לפני כשבוע, דיווחה על כך שצ'לסי הציעה או תציע עליו 100 מיליון ליש"ט.

"המגה הצעה של צ'לסי זו מתיחה", הגיב אתמול (שני) סגן נשיא מילאן, אדריאנו גליאני לדיווחים סביב הברזילאי, "חוץ מריאל מדריד אף קבוצה לא הגישה עליו הצעה, וכשהם עשו זאת הבהרנו להם שהוא לא למכירה. קאקה יישאר במילאן לפחות עד סיום חוזהו ביוני 2011".

הדם בנאפולי רותח

צמד שחקניה של נאפולי, רוברטו סוסה ומאוריציו דומיצי, צפויים לספוג קנסות כבדים אחרי תקרית קשה ביניהם באימון הקבוצה. דומיצי תיקל בחריפות את החלוץ הארגנטינאי וזה הגיב בכעס רב כששחקנים אחרים מפרידים בין השניים ומונעים את הדרדרות התקרית. "הם נראו כמו שני ילדים מפונקים", סיפר המנהל הספורטיבי של המועדון, פיירפאולו מרינו, "מקרים כאלו גורמים לי להתבייש".

גם בגזרת אזקייל לאבצי לא רגוע. חלוצה הארגנטינאי הנפלא של הקבוצה נסע במכוניתו כשנהג אחר ככל הנראה הרגיז אותו. לאבצי יצא ממכוניתו והתחיל לצרוח על הנהג השני. "הוא היה אחוז דיבוק", סיפר עד ראייה, "התגובה שלו הייתה חסרת פרופורציות לחלוטין". אגב, באיטליה דווח שאינטר הביעה התעניינות בשחקן, כחלק מהכנותיה לחיים ללא לואיס פיגו, שצפוי לפרוש בתום העונה.

ואחרון מנאפולי: מאמן הקבוצה, אדי רג'ה, ביקר את ההחלטה שלא לאפשר לאוהדי הקבוצה ללות אותה למשחק החוץ מול רומא בסוף השבוע. הדרבי דל סול גורר איתו באופן מסורתי אווירה מתוחה והרשויות המקומיות עיר הבירה החליטו לא לקחת את הסיכון ולאסור על אוהדי נאפולי להגיע למשחק. כדי להבטיח שההחלטה תיאכף, כרטיסים לא יימכרו ביום המשחק.

"המצב הזה הוא לא רק הפסד של נאפולי, הוא הפסד של כל הכדורגל האיטלקי", אמר רג'ה המאוכזב, "עבר הרבה זמן מאז המשחק האחרון בין הקבוצות וזה משפיל שככה מתייחסים אליו".

פרוצי נגד לוטיטו

שוער נבחרת איטליה ולאציו לשעבר, אנג'לו פרוצי, פצח במלחמה ורבאלית עם נשיא הקבוצה, קלאודיו לוטיטו. פרוצי בן ה-37, שעזב בתום העונה שעברה אחרי שרשם 192 משחקים במדי הביאנקוסלסטי, התראיין באיטליה ולמרות שנדמה היה שעזב את הקבוצה מרומא ברוח טובה, הצהיר שיישמח לחזור אליה בעתיד, אבל רק אם לוטיטו כבר לא יהיה בה.

"נדהמתי מהמרירות שלו", הגיב לוטיטו הפגוע, "אני רוצה להאמין שדבריו סולפו. חשוב לזכור שביטלנו את החוזה איתו בעקבות בקשות שלו ושאנחנו היינו אלו שהתמודדו עם התוצאות של זה".

שמו של פרוצי עלה לאחרונה כמועמד לשוב לקבוצה לאור היכולת החלשה של שוערי הקבוצה, פרננדו מוסלרה ומרקו בלוטה בן ה-43. לאחרונה דווח גם כי השוער, שלא משחק כרגע באף קבוצה ולמעשה פרש ממשחק, עשוי להגיע למילאן לאור האכזבה מיכולתו של דידה.

הנסיך רוצה אימונים פרטיים

ככל הנראה "הנסיך" חושב שמגיעה לו התייחסות מיוחדת ביובנטוס. העיתון "לה סטמפה" מדווח כי במסגרת המשא-ומתן המתיש על חידוש חוזהו של אלסנדרו דל פיירו ביובה, דרש השחקן לצרף לצוות האימון של הקבוצה את מאמנו האישי, ג'ובאני ואגליני.

לפי העיתון, דל פיירו רוצה להתאמן עם ואגליני באופן אישי בזמן האימונים. אחיו של אלסנדרו, סטפאנו, ידון בעניין עם הנהלת הקבוצה, אבל כבר עתה ברור שהמאמן קלאודיו ראניירי, לא אוהב את הרעיון, בלשון המעטה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully