וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יכול להיות שאתם על אמת, ג'איינטס?

16.10.2007 / 8:13

ניו יורק קצרה ניצחון רביעי ברציפות, 10:31 באטלנטה, ומאיימת על דאלאס בראשות ה-NFC מזרח. וינס יאנג יחזור לפעילות בקרוב

אטלנטה (5:1) - ניו יורק ג'איינטס (4:2) 31:10

איליי מאנינג מסר ל-303 יארד ושני טאצ'דאונים והנהיג את הענקים לניצחון הרביעי שלהם ברציפות. עכשיו, אחרי ההפסד של דאלאס, הג'איינטס פתאום משקיפים על ראשות בית ה-NFC מזרח, שמקבל שוב את צורת בית המוות הראויה לו.

"הרגשתי טוב כשזרקתי את הכדור", אמר מאנינג, שסיים עם 27 מ-39. רובן דראונס רשם 90 יארד וטאצ'דאון ופלקסיקו בורס המצוין סיים עוד משחק טוב עם 87 יארדים אוויריים וטאצ'דאון משלו. מי שרשם נקודות ציון חשובות הוא התופס השני של ניו יורק, אמאני טומר, שהפך לשחקן עם הכי הרבה תפיסות בהיסטוריה של המועדון - 587, ועבר את טיקי בארבר, והשווה את שיא המועדון של קייל רוט עם התפיסה ה-48 לטאצ'דאון.

אטלנטה עלתה עם ג'ואי הרינגטון כקוורטרבק פותח ושילמה מחיר, כשהרינגטון שוב לא היה מפוקס וסיים עם 209 יארד. ביירון לפטוויץ' הפצוע היה רק המחליף השני של הרינגטון, ולמעט ריצה של 67 יארד לאנדזון של ג'ריוס נורוורד, לפאלקונס לא הייתה תשובה. להתראות בדראפט.

ומה קורה בליגה?

וינס יאנג, הקוורטרבק של טנסי שנפצע במשחק ההפסד בטמפה ביי, צפוי לחזור בשבוע הקרוב. יאנג עבר בדיקת MRI שלא חשפה את התוצאות, אבל מאמנו ג'ף פישר אמר כי הפציעה אינה חמורה וכי הוא ישוב לאימונים בקרוב.

קורט וורנר, הקוורטרבק של אריזונה, עבר MRI בעצמו. וורנר סובל מפציעה במרפק, אולם בשלב זה לא ברור כמה זמן ייעדר. טים רטאי צפוי לפתוח בשבוע הקרוב, כשהקרדינלס עשויים להחתים כקוורטרבק את טים האסלבק. וורנר נפצע שבוע אחד בלבד לאחר שמאט ליינארט שבר את עצם הבריח וסיים את העונה.

קוורטרבק פצוע אחר, טרנט גרין ממיאמי, אמר כי הוא מעוניין לחזור לשחק. גרין חטף זעזוע מוח בשבוע שעבר מול יוסטון ונשלח לבית החולים. "כרגע אני נחוש לשוב למגרש", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully