וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולורדו עלתה לוורלד סירייס

16.10.2007 / 7:43

הרוקיז ניצחו את אריזונה 4:6 והשלימו סוויפ בסדרה. עכשיו הם מחכים למנצחת בסדרת ה-AL, שם עלתה קליבלנד ל-1:2 על בוסטון

אף אחד לא ממש האמין, אבל הם עשו את זה. קולורדו רוקיז, עם רצף מרשים ומשכנע במיוחד של 21 נצחונות מ-22 משחקים, העפילה הבוקר (שלישי) לוורלד סירייס בבייסבול, לאחר שניצחה את אריזונה 4:6 וטאטאה אותה 0:4 בסדרת גמר ה-NL. הרוקיז, שנמצאים במומנטום רצחני וטרם הפסידו משחק בפלייאוף, ימתינו למנצחת גמר ה-AL בין קליבלנד אינדיאנס לבוסטון רד סוקס. הלילה ניצחו האינדיאנס במשחק השלישי בסדרה 2:4 ומובילים 1:2.

קולורדו - אריזונה 4:6 (0:4 לקולורדו, שעלתה לוורלד סירייס)

מגיש מנצח: מאט הרג'ס
מגיש מפסיד: מייכה אווינגס
שמירה: מנואל קורפאס

אי אפשר לתאר את זה במילה אחרת מ"מדהים". הרוקיז נמצאים בזון אחר, בגלקסיה שונה לגמרי, במקום שבו מהלך החיים הרבה יותר אקסטטי ומהיר. קולורדו, קבוצה זניחה וסוג של קישוט ב-MLB עד העונה, ממשיכה לדהור ולהרביץ את הריצה המטורפת שלה, שתיעצר, אם בכלל, רק בוורלד סירייס. עם הניצחון ה-21 שלהם ב-22 משחקים עלו הרוקיז לסדרת הגמר, שם תחכה להם בוסטון או קליבלנד. רבות מדובר על הבדלי הרמות בין ה-AL ל-NL. האמנם? לא היינו הולכים כרגע נגד מאט הולידיי וקולורדו.

מעטפות הבחירה ל-MVP של השנה כבר נמסרו, ונותר רק לקוות שהולידיי, אחד המועמדים המובילים לזכיה בתואר, אכן קיבל את מספר הקולות הגבוה ביותר. הולידיי חבט הלילה להומראן הרביעי שלו בפלייאוף, שהיה בן שלוש ריצות באינינג רביעי חלומי בן שש ריצות לרוקיז. אחרי שאריזונה עלתה ל-0:1 באינינג השלישי בא האינינג שלקח איתו את כל התקווה של הקבוצה המצוינת הזו. סת' סמית' החל את המהפך עם דאבל בן שתי ריצות שקבע 1:2 לקולורדו. ווילי טבראס עלה לבסיס בגלל שגיאה וקאז מאטסוי, עוד אחד מגיבורי הפלייאוף הזה, חבט לסינגל שהעלה ל-1:3.

אז הגיע הרגע הגדול של הולידיי והרוקיז. פצצה למרכז, שלוש ריצות בפנים, 1:6 והיציעים בקורס פילד בדנבר מאיימים להתפוצץ. באינינג השמיני רשם בריאן פואנטס התפרקות קטנה כשהרשה הומר בן שלוש ריצות לכריס סניידר, אבל מנואל קורפאס שמר על התוצאה ונתן את האות לחגיגות - 4:6 בסיום, 0:4 בסדרה ועכשיו תביאו להם את קליבלנד או את בוסטון.

קליבלנד - בוסטון 2:4 (1:2 לאינדיאנס בסדרה)

מגיש מנצח: ג'ייק ווסטברוק
מגיש מפסיד: דייסקי מאטסוזקה
שמירה: ג'ו בורובסקי

באינינג השני מילאו הרד סוקס את הבסיסים בלי שרופים. זה היה יכול להיות האינינג שיפתח את המשחק מבחינת בוסטון, אבל אז חבט ג'ייסון וריטק כדור פשוט שנתפס באוויר, קוקו קריספ נכנס לדאבל פליי וסגר את האינינג של האורחים. בתחתית האינינג ירה קני לופטון, אחד משחקני המפתח של קליבלנד בסדרה הזו, להומר בן שתי ריצות על דייסקי מאטסוזקה, והנה לכם המפתח למשחק.

ג'ייק ווסטברוק נחבט קשות במשחק בו הפסיד בניו יורק ונקלע למעט קשיים גם במפגש הזה, אבל אחרי שיצא מהאינינג השני הוא כבר הצליח להתייצב ולהגיש היטב 6.2 אינינגים בדרך לניצחון. עוד שני נצחונות בלבד צריכים האינדיאנס בסדרה כדי לפגוש את קולורדו בוורלד סירייס ולנסות לקחת את התואר, שבו לא זכו מאז 1948. "אנחנו ב-1:2 לטובתנו וזה מתקרב. בשאיפה נצליח לשמר את המומנטום", אמר הקלוזר ג'ו בורובסקי.

באינינג השני ירה, כאמור, לופטון כדור חזק עם ההגשה הראשונה שאותה ראה מדייסקי מאטסוזקה, הכדור טס וגירד את הקיר בדרך ליציע - 0:2 לקליבלנד. מאטסוזקה, שלא צלח חמישה אינינגים בסדרה מול האיינג'לס, ניגף שוב באינינג החמישי, הפעם לאחר שהרשה חבטות לאסדרובאל קבררה ולטראוויס הפנר באינינג החמישי - 0:4.

הרד סוקס חזרו למשחק באינינג השביעי, ודווקא מתחתית הליינאפ שלהם, שהיא נקודת תורפה לכל אורך הפלייאוף. ג'יי די דרו עלה לבסיס וג'ייסון וריטק חבט חזק להומר למרכז - 2:4 לקליבלנד. בורובסקי היה צריך לסגור את הסיפור ועשה זאת בהצלחה עם 1,2,3 קליל - קליבלנד מתחילה להריח את זה מגיע.

נשארה לנו רק סדרה אחת שמשוחקת עד לוורלד סירייס. אלא אם יחליטו המאמנים על שינויים ועל הכנסתם של האסים שלהם, ג'וש בקט מבוסטון וסי סי סבאתיה מקליבלנד, למשחק, יפתחו הלילה ב-2:00 פול בירד וטים וייקפילד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully