וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: אס"א ניצחה בדרבי התל אביבי

מאת: אתר שוטר

15.10.2007 / 23:58

שחקניו של אולג בוטנקו גברו על מכבי 16:28. מכבי ראשל"צ ניצחה את ארזים ר"ג 29:38, גיל יעקב הוליך את הפועל ראשל"צ ל-24:39 על חולון

הערב (שני) שוחק המחזור הרביעי בליגת הכדוריד, ובמרכזו עמד הדרבי התל אביבי בו ניצחה המארחת אס"א תל אביב את היריבה העירונית, מכבי, בתוצאה 16:28. המאמן אולג בוטנקו ראה את שחקניו מוליכים 7:12 במחצית, ושומרים על היתרון מול הצהובים, גם במחצית השניה. אס"א שמרה על מאזן נקי מהפסדים מתחילת העונה, והנחילה למכבי תל אביב את הפסדה השלישי העונה.

הדאבליסטית, מכבי ראשון לציון, לא התקשתה בביתה נגד מכבי ארזים רמת גן, וניצחה 29:38. דוד עמר הוליך את המנצחים עם 7 שערים, וגם 8 שערים של הניגרי צ'וקאמיקה לא מנעו מארזים את הפסדם השלישי העונה.

סגנית האלופה, הפועל ראשון לציון, לא נזקקה למאמץ על כדי לגבור בביתה על קרית שרת חולון 24:39. כבר במחצית הוליכו האדומים ביתרון 9, והיו אלה ששת שעריו של גיל יעקב שהוליכו את המנצחים. א.כ נס ציונה נשארת צמודה לדבוקת הצמרת לאחר שניצחה את הפועל רמת גן 28:36. לנס ציונה משחק חסר מהמחזור הראשון (נגד רמת השרון) והיא מפגרת בשתי נקודות מהמקום הראשון.

מי שנמצאת בצרות היא מכבי קרייתים, שטרם השיגה ניצחון העונה. הקרייתים אירחו את הרצליה ובתום המשחק ראו את האורחים מהשרון עולצים עם ניצחון 27:35. עירוני פתח תקוה השיגה את ניצחונה הביתי הראשון העונה, לאחר שגברה בתו משחק שקול על א.ס רמת השרון 24:30.

ענף הכדוריד יוצא לפגרת נבחרת לרגל משחקי האימון נגד בלגיה (26 ו-27 באוקטובר) כחלק מההכנה לקראת מוקדמות אליפות אירופה שייערכו בחודש ינואר הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully