וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון שני בליגה להפועל אוסישקין

אביעד סגל

16.10.2007 / 0:16

בית"ר ת"א/ נווה אליעזר התאמצה, אך הכוכבים האדומים ויותר מ-500 אוהדיהם ביציע באולם בזיסמן ניצחו 61:83. חיימוביץ' הוביל עם 20 נק'

גם משחקה השני של הקבוצה האלטרנטיבית של אוהדי הפועל תל אביב בכדורסל, הפועל אוסישקין, הסתיים בניצחון סוחף, הפעם 61:83 מול בית"ר תל אביב/ נווה אליעזר. לאחר צמד הנצחונות הסוחפים בשני המשחקים הראשונים, בליגה ובגביע, היו בטוחים שחקני אוסישקין כי הליגה תהיה הליכה קלה בפארק, אך הבית"רים הגיעו כדי להוכיח אחרת והחזיקו בחיים במשך כל המחצית הראשונה.

במחצית השנייה, הרבה בעזרת כ-500 אדומים דוחפים מהיציע, הצליחו האוסישקינאים להגדיל את הפער, כאשר בסיום הרבע השלישי התוצאה עמדה על 49:62 לטובתם. 20 נקודות של טוהר חיימוביץ', עוד 13 של יואב בר ו-12 של דני שוחט, הספיקו לאדומים לסגור את המשחק כבר מוקדם בתחילת הרביעי ולקבוע בסופו הפרש של 22 נקודות, מספרים שכלל הנראה יחזרו על עצמם גם בהמשך העונה.

ראשי הפועל אוסישקין לא הזיעו מלחץ במהלך המשחק, אך לפניו נאלצו להתמודד שוב עם קשיים בירוקרטיים. אנשי בית"ר תל אביב/נווה אליעזר לא היו מוכנים לעמוד בכמות הקהל שתגיע באדום ולכן דרשו את החלפת הביתיות, דבר ששלח את האדומים לתור אחר מגרש, כשכל שעלה בידם הוא "זיסמן" הרמת גני, שם נערך לבסוף המשחק.

שיחת האוהדים ביציע הייתה על כמות האוהדים במשחק ברמת גן, שבלטה במיוחד על רקע נוכחותו של אוהד אחד במשחקה של הפועל תל אביב המקורית בניהולו של שאול אייזנברג, במשחקה אמש (ראשון) מול עירוני נס ציונה. אגב, אותו משחק נגמר בתוצאה 50:86, לטובת הכתומים של נס ציונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully