וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "לא שלטנו מספיק במה שאנחנו רוצים לעשות"

15.10.2007 / 22:30

מאמן מכבי ת"א יודע שיש לו עוד הרבה עבודה, למרות הניצחון על ראשל"צ בגביע ווינר. וויצ'יץ' חזר מהפציעה: "התרגשתי כאילו זה גמר היורוליג"

מכבי תל-אביב ערכה הערב (שני) הופעת בכורה בישראל, עם הרכבה החדש, שכולל את המאמן עודד קטש. האלופה ניצחה במלחה את מכבי ראשון-לציון 81:94, והעפילה לחצי גמר גביע ווינר, בו תתמודד נגד עירוני נהריה.

הקהל הישראלי זכה לראות מקרוב את פניה החדשות של מכבי, אבל בסופו של דבר היה זה ניקולה וויצ'יץ' הישן והטוב, שהפגין יכולת מצוינת, ניווט את חבריו והיה האחראי לניצחון. עד שלהקתו של קטש תכוון את הכלים, תהדק את התיאום בהגנה ותחדד את היכולת ההתקפית, נראה שלוויצ'יץ ימשיך להיות תפקיד מכריע במראה של הצהובים בשבועות הקרובים.

"לא שלטנו מספיק במה שאנחנו רוצים לעשות, אבל זה משהו שנצטרך להתמודד איתו בליגה הישראלית", אמר קטש בתום הניצחון, "יש לנו הרבה כלים ולא הצלחנו להגיע אליהם במחצית הראשונה. כרגע כל העומס על שלושה גארדים, עוד שניים יחזרו והחלוקה תתאזן. במחצית ניסינו לחשוב איך שוברים את הלחץ ולהעביר את המשחק לחצי מגרש".

על וויצ'יץ' אמר קטש: "ייקח לו עוד זמן להיכנס לכושר משחק, אבל כל פעם שהוא נוגע בכדור זה תענוג. השילוב שלו ושל פייזר הוא די קטלני. זה יכול ליצור קצת בעיות הגנתיות, שאנחנו צריכים עוד הרבה עבודה כדי לחפות עליהן".

הזר החדש של מכבי תל-אביב, מרכוס פייזר, סיכם את המשחק הראשון שלו בישראל: "הם שיחקו אגרסיבי, אבל עשינו את השינויים שהיינו צריכים וגמרנו את זה כמו שצריך. אני חושב שיהיה נהדר לשחק עם וויצ'יץ'. הוא מוסר נהדר. זה היה משחק נהדר ואני בטוח שנפיק ממנו את הלקחים להמשך". ומה אומר וויצ'יץ' עצמו? הקרואטי, כהרגלו, נשאר צנוע. "התרגשתי כאילו זה גמר היורוליג, לא שיחקתי הרבה זמן וזה היה מרגש. אני ודרק השחקנים המנוסים ואנו צריכים להסביר לחדשים מה לעשות ואיך להתאקלם".

ראשון לציון היתה צמודה לצהובים, ואף הוליכה במחצית 40:41 בעיקר הודות ליכולת התקפית משובחת של הפורוורד חואן מנדז. מאמן מכבי ראשון-לציון, עדי אזולאי, אמר בסיום: "פתחנו את הרבע השלישי רע ועזבנו את שארפ לשלשות, זה מה שעשה את ההפרש. הקבוצה לא בנויה לשמור על שחקנים כמו פייזר. נגד מכבי תל-אביב אפשר לקחת כמה החלטות לא טובות ולהיענש מהר. היו לנו בעיות של טרום עונה כמו חוסר כימיה, בסך הכל אני מרוצה מהמשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully