וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר ויאריאל: "נמכור את ריקלמה בחלון ההעברות"

15.10.2007 / 16:45

הצוללת הצהובה מנסה לחלץ עצמה מן המבוי הסתום אליו נקלעה עם כוכבה הארגנטינאי, שכבש צמד נגד צ'ילה בשבת וממשיך להתייבש ביציע

סוף סוף מסתמנת פריצת דרך במבוי הסתום אליו נקלעו חואן רומן ריקלמה, קשר נבחרת ארגנטינה, וקבוצת ויאריאל הספרדית, אליה שייך השחקן. יו"ר הצוללת הצהובה, חוסה מנואל לנזה, נתן אינדיקציה כי ריקלמה יעזוב את הקבוצה מוולנסיה בחלון ההעברות בינואר 2008.

"אני חושב שזה הזמן שריקלמה יסיים את הסיפור שלו פה", אמר היו"ר, "זה יהיה אידיאלי לכולנו. ברגע הזה קשה לדעת מה יהיה עוד מספר חודשים. כרגע, אין לנו הצעות, אבל אני בטוח שזה ישתנה. במידה ולא נצליח למכור אותו, נמשיך לכבד את החוזה שלו והוא ייקח חלק באימונים, אם המאמן ירצה".

בעונת 2005/06 הוביל הכוכב הארגנטינאי את הקבוצה מ'אל מדריגל' לחצי גמר גביע האלופות. בעונה שלאחר מכן הסתכסך באופן חמור עם מאמנו הצ'יליאני מנואל פלגריני וזה העלה אותו ליציע. ריקלמה צורף לבוקה ג'וניורס, הקבוצה בה גדל ויצא לוויאריאל, באמצע העונה שעברה ועזר לה לזכות, בעזרת מספר תצוגות אדירות, בגביע הליברטדורס. ריקלמה אף הצהיר לאחר מכן כי הוא מוכן לשלם כדי לחזור לבוקה, אבל הצהובים המשיכו לייבש אותו גם העונה ביציע. בשבת המשיך השחקן להוכיח את גאוניותו עם הצמד שכבש במשחק מוקדמות המונדיאל נגד צ'ילה משתי בעיטות חופשיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully