וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין תלויים בוויצ'יץ'

15.10.2007 / 22:15

מכבי ת"א המתחדשת נזקקה ליכולת טובה של הקרואטי, כדי לנצח את ראשל"צ 81:94, ולהעפיל לחצי גמר גביע ווינר. גלבוע/עפולה - גליל 85:89

תמונת חצי גמר גביע ווינר הושלמה הערב (שני), בתום שני משחקים נוספים שהתקיימו בשלב רבע הגמר במלחה. המפגש המסקרן יותר היה בין מכבי תל אביב למכבי ראשון לציון, ובהופעת הבכורה המקומית של עודד קטש על הקווים של אלופת ישראל, ניצחו הצהובים 81:94. ניקולה וויצ'יץ', שהחלים משבר באגודל, שותף במשחק, ועודד קטש יכול להודות לקרואטי שהחלים בזמן, שיחק מצוין וניהל את מכבי תל-אביב הלא מתואמת, בדרך אל הניצחון.

הגארד החדש וונטיגו קאמינגס הרשים במחצית הראשונה, אך נקלע לבעיית עבירות בשנייה. מרכוס פייזר הוכיח יכולת התקפית טובה, אך גם משחק הגנה מבולבל. בסופו של דבר נראה שלצוות המקצועי של מכבי תל-אביב נכונה עבודה רבה בשבועות הקרובים, על מנת להדק את התאום בין השחקנים, וליצור את ההיררכיה המתאימה.

המשחק הראשון הפגיש בין הפועל גליל עליון המחודשת להפועל גלבוע/עפולה, שתקעה יתד בליגת העל. החבר'ה מעמק יזרעאל שלטו לחלוטין במשחק, וגם קאמבק של גליל-עליון לא מנע ניצחון 85:89 משחקניו של המאמן אבנר יאור. בשלב חצי הגמר תפגוש מכבי תל-אביב את עירוני נהריה, ואילו הפועל גלבוע-עפולה תתמודד מול הפועל ירושלים. המשחקים יתקיימו ביום רביעי הקרוב.

מכבי תל אביב - מכבי ראשל"צ 81:94

הופעת הבכורה של עודד קטש בארץ כמאמנה של מכבי תל אביב ולמעשה המבחן האמיתי הראשון של הצהובים, שמתכוונים לחזור למקומם הטבעי באירופה כבר השנה, היו מוצלחים.

עודד קטש העלה בחמישייה את מרכוס פייזר, ליאור אליהו, יותם הלפרין, דייויד בלות'נטאל ו-וונטיגו קאמינגס. ראשון לציון פתחה עם איתי לב, סדריק בנקס, ג'רל בלסינגיים, חיים שמעונוביץ' וחואן מנדז.

ראשון לציון פתחה את המשחק עם הגנה אישית אגרסיבית, וניסתה לרוץ מול הצהובים, אך משחק מפוזר של בלסינגיים איפשר למכבי לעלות ל-3:12. 3 דקות לתום הרבע נכנס טרנס מוריס, אקס הפועל ירושלים, וזכה לשריקות בוז וקריאות "בוגד" מהאוהדים הירושלמים. מרכוס פייזר הציג הגנה נרפית, וראשון הורידה למינוס 5, דבר שגרם לקטש להזעיק את וויצ'יץ', אבל הכתומים יצרו מומנטום חיובי והוליכו 22:24 בסיום הרבע.

קאמינגס (13 נקודות במחצית) ספג עבירה שלישית בתחילת הרבע השני, ושארפ הוקפץ מהספסל. שתי הקבוצות הירבו להחטיא ובשלב זה רמת המשחק היתה ירודה. משחק סוליסטי של כספי בהתקפה, הקל על הכתומים, לשמור על יתרון 40:41 במחצית.

שמעונוביץ' ספג רביעית עם פתיחת הרבע השלישי, מכבי רצה עם 0:6, ואזולאי לקח פסק זמן. וויצ'יץ' המשיך לרכז את מכבי מהצבע, שארפ צלף מבחוץ, פייזר מהצבע והמשחק החל לברוח לראשון לציון. מכבי תל-אביב קלעה 35 נקודות ברבע הזה, בסיומו הוליכה 62:75. נקודות של בנקס ניצחו על ריצת 1:8 בתחילת הרבע הרביעי, אבל מכבי התעוררה, חזרה לרוץ ונעזרה ביכולת התקפית טובה של פייזר בדרך לניצחון 81:94, והעפלה לחצי גמר הטורניר.

קלעו למכבי תל-אביב: מרכוס פייזר (6 ריבאונדים) 22 נקודות, דייויד בלות'נטאל (8 ריבאונדים) 17, וונטיגו קאמינגס 15, דרק שארפ 10, ליאור אליהו 9, יותם הלפרין (7 אסיסטים) 8, ניקולה וויצ'יץ' (4 אסיסטים) 7, טרנס מוריס 6.

קלעו לראשון-לציון: חואן מנדז 22 נקודות, סדריק בנקס (7 ריבאונדים) 19, עודד שעשוע (5 אסיסטים) 15, ג'רל בלסינגיים ובריאנט מרקסון 7 כל אחד, איתי לב 5, חיים שמעונוביץ' 4, טל דן 2.

גליל עליון - גלבוע/עפולה 89:85

הגליל פתחה באיזורית רכה, ועפולה ניצלה זאת כדי לרוץ ל-0:8. הגליל לא הצליחה להיכנס למשחק, למונט ג'ונס וג'רמיין הול ניצלו זאת, ואיפשרו לגלבוע/עפולה לשמור על יתרונה. 3 וחצי דקות לתום הרבע הכניס קנטי את שפר בתקווה להעיר את קבוצתו. רבע טוב ו-8 נקודות של הרכש החדש בגליל, הפורוורד קליף בראון, לא סייעו לקבוצתו של קנטי, שפיגרה 27:16 בתום הרבע הראשון.

שפר המשיך להחטיא, גלבוע/עפולה הציגה משחק קבוצתי ומפרגן, ושחקניו של אבנר יאור עלו במהירות ליתרון 16 תוך 3 דקות. שפר החלש ירד לספסל אחרי שספג עבירה שלישית. אקינה איבקווה, ששוחרר מהגליל לפני כשבוע וחתם בעמק יזרעאל, נכנס למשחק 6 וחצי דקות למחצית. למונט ג'ונס המשיך לפטם את החברים וגלבוע/עפולה הוליכה במחצית 36:49.

החבר'ה מעמק יזרעאל פתחו את הרבע השלישי עם שלשה של גור פורת, ולא הסתמן שום שינוי מבחינת הריכוז והחדות בגליל, שהמשיכה להטיא מחוץ לקשת. בסופו של דבר גליל כן הגיעה למשחק, שיפרה את ההגנה והחלה לטווח מבחוץ. ריצת 0:14, בזכות דקות טובות של יוגב אוחיון וקליף בראון, העלתה את שחקניו של קנטי ליתרון נקודה. בתום הרבע הוליכה גלבוע/עפולה 61:62.

ריצת 0:12 מהירה של גלבוע/עפולה בתחילת הרבע האחרון, הבהירה לגליל שהחבר'ה מהעמק התאוששו מהרבע הקודם. שחקני הגליל, בכוחות אחרונים, הצליחו להקטין למינוס 2 בזכות שלשה של בראון, ושלחו את נועם מטלון לקו. מטלון קלע את שתיהן, העלה את עפולה לפלוס 4 והבטיח את הניצחון, 89:85.

קלעו לגליל-עליון: קליף בראון (10 ריבאונדים) 24 נקודות, יוגב אוחיון 23, מייק קמפבל 20, ג'וש ניגוט 10, אבי בן שימול 8, כן שותפו דורון שפר, איבן היימס וערן אנסטי.

קלעו לגלבוע/עפולה: טונג'י אווג'ובי (8 ריבאונדים) 19 נקודות, למונט ג'ונס (7 אסיסטים) 14, גור פורת 12, ג'רמיין הול 9, חנן קולמן 8, עמית בן דוד 7, אקינה איבקווה 5, דגן יבזורי 3, נועם מטלון 2.

מאמן גלבוע/עפולה, אבנר יאור: "היו הרבה בריחות וחזרות במשחק, שיתפנו הרבה חבר'ה. אם נסתכל על כל התמונה, היו לנו דקות טובות, וכמה דקות של חוסר ריכוז ברבע השלישי".

מאמן הגליל, אלי קנטי: "יש משחקים שהתוצאה בהם משקרת. הם הובילו, שלטו והיו טובים יותר בכל הפרמטרים, בסופו של דבר היינו לא טובים. אנחנו בהרכב חסר, בסגל הזה יהיו עוד שלושה זרים, ואחרי שנמלא את השורות, אני מקווה שנהיה טובים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully