וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיגן: "לא אחזור לאמן"

15.10.2007 / 13:09

לשחקן ומנג'ר נבחרת אנגליה לשעבר נמאס מכדורגל: "לא ראיתי משחק חי מאז שעזבתי את מנצ'סטר סיטי". צ'לסי חושקת ברפאל ואן דר וארט

קווין קיגן, מנג'ר נבחרת אנגליה לשעבר, מאס בכדורגל, כך לפחות לפי הדברים שאמר: "לא אאמן יותר. החיים שלי הולכים בכיוון שונה. אמנם, לעולם אי אפשר לדעת מה יקרה, כלומר ייתכן ואקבל הצעות לחזור, אבל כרגע, אני רוצה לעשות דברים אחרים בחיים".

הקבוצה האחרונה בה עבד שחקן העבר האגדי בן ה-56, שעשה קריירה נפלאה במדי המבורג וליברפול, הייתה מנצ'סטר סיטי, ממנה התפטר במרץ 2005. קיגן חשף שלא צפה במשחק מאז שעזב את הסיטי: "לא ראיתי משחק חי מאז המשחק האחרון שלי שם, שאפילו אותו אני כבר לא זוכר".

קיגן זכה כשחקן בארבע אליפויות, גביע אירופה ופעמיים שחקן השנה באירופה וכן מחזיק ב-63 הופעות בנבחרת אנגליה. הוא התמנה למשרת האימון בניוקאסל ב-1992, שם העביר חמש שנים במאבקים הבלתי נשכחים נגד מנצ'סטר יונייטד וסר אלכס פרגוסון. לאחר מכן אימן גם את פולהאם, נבחרת אנגליה ומנצ'סטר סיטי.

שמו של קיגן נקשר כמועמד לחזור לאמן את ניוקאסל בקיץ האחרון, אבל ההצעה נפלה בעקבות השתלטותו של מייק אשלי על המגאפייז. קיגן הוסיף כי השליטה של ארבעת הגדולות באנגליה (מנצ'סטר יונייטד, צ'לסי, ארסנל וליברפול) רעה לכדורגל האנגלי: "זה מאוד קשה להתברג בין ארבע הגדולות. למה? בגלל הכסף הגדול שמרחיק את הקטנות משם - כך לגבי ניוקאסל ומנצ'סטר סיטי, לדוגמא".

* אברהם גרנט וצ'לסי מעוניינים להנחית בסטמפורד ברידג' את קפטן המבורג הגרמנית ושחקן נבחרת הולנד, רפאל ואן דר וארט. הופעותיו של השחקן הנהדר בשתי המסגרות לא השאירו את צ'לסי אדישה והיא תבקש להביאו, ככל הנראה, בחלון ההעברות שייפתח בינואר. בקבוצתו הגרמנית טוענים שואן דר וארט אינו למכירה, לפחות לא באמצע העונה. אם הוא יועמד למכירה בקיץ הוא עשוי לקבל תג מחיר של לא פחות מ-40 מיליון יורו, כך על פי סגן נשיא המבורג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully