וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמשכת בורסת השמות במלחה

שגיא ניר

15.10.2007 / 11:53

מרכוס סלוטר מצטרף לרשימת המועמדים נבחני ה-NBA של הפועל ירושלים, שמחכה לבליילוק וקארי. הגארד פיל גוס מצטרף לאשקלון

מרכוס סלוטר - זה השם החם ברשימה הארוכה כל כך של מועמדים לאיוש משבצת הזר הרביעי של הפועל ירושלים.

הפורוורד (22, 2.03 מ'), בוגר מכללת סן דייגו, שיחק בעונה שעברה בקרשיאקה הטורקית (13.3 נקודות למשחק), אך גם הוא נמצא עדיין במחנות ה-NBA, מהם יגיע הזר הנבחר העתידי של האדומים.

פרט לסלוטר, ממשיך אסטבן בטיסטה האורוגואיי לעמוד בצמרת הרשימה של דן שמיר, כששמות אחרים כמו הרברט היל ולורנס רוברטס עדיין לא יצאו סופית מן המירוץ.

במלחה מרוצים מאוד מהשתלבותם של שרון ששון וג'יימי ארנולד, שהגיעו לקבוצה הקיץ, אך עדיין ממתינים לפריצה של צמד הגארדים, וויל בליילוק וראמל קארי, שטרם הצליחו להביא את יכולתם לידי ביטוי. המשך משחקי גביע ווינר בשבוע הקרוב עשויים, אולי, להביא בשורות גם בגזרה הזו.

רכז חדש לאשקלון?

אליצור אשקלון ממשיכה לחפש אחרי שני זרים שישלימו את סגל השחקנים שלה, ומחר (שלישי) ינחת בקבוצה הרכז פיל גוס, שמחזיק בחוזה חתום וישחק בקבוצה אם ירשים השבוע.

גוס (24, 1.86 מ') שיחק בעונה האחרונה בבייקוזספור הטורקית, ולפני כן בהולנד. הוא בוגר מכללת דרקסל, בה העמיד בעונת 2004/5 מספרים של 14.4 נקודות ו-2 אסיסטים.

גוס, שהיה מועמד גם לעירוני רמת גן, יצטרף אם יוחלט להשאירו לקורי קאר ואל אייץ' קולמן. אשקלון עדיין מחפשת שחקן זר גבוה נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully