וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההשראה האמיתית של פופוביץ'

15.10.2007 / 10:44

מאמן אלופת ה-NBA מתוודה: "אני כבר מחכה ללמוד מהוידאו של המשחק מול פנאתינאיקוס, אובראדוביץ' אחד המאמנים הטובים בעולם"

גרג פופוביץ', מאמן אלופת ה-NBA סן אנטוניו ספרס, אחד מאנשי המקצוע המוערכים בארה"ב, לא מתבייש להודות כי הוא צפה לילה שלם בקלטות וידאו בניסיון ללמוד תרגילים חדשים ממאמן פנאתינאיקוס, זלימיר אוברדוביץ'. בשבת הספרס גברו על האלופה היוונית 91:113 בקרב אלוף האלופים, במשחק שהותיר רושם רב בפופוביץ'.

"המאמן אוברדוביץ' הוא כנראה המאמן הכי טוב באירופה, ואולי אחד הטובים בעולם", החמיא פופוביץ' לקולגה, "הוא בקלות יכול לאמן ב-NBA, לדעתי. אני כבר לא יכול לחכות לראות את הקלטות ולצפות בקבוצה שלו משחקת, כי הם עושים דברים נפלאים".

לדברי פופוביץ', קבוצתו צפויה ליישם כמה מתרגילי ההתקפה של האלופה האירופאית. "יש לנו את הבסיס, אבל תמיד אפשר להוסיף ולהשתפר" אמר מאמן הספרס, "זה יכול להיות שינוי משמעותי, זה יכול להיות גם עוד תרגיל קטן אחרי פסק זמן וזה יכול להיות שינוי בסיסי בתנועה שלנו, אבל אנחנו משתפרים כל שנה. לפעמים השינוי בא מהתפתחות של שחקן, ולפעמים ממשהו שאנחנו רואים ומוצא חן בעינינו".

ברנט בארי הוותיק הפריז אף יותר והשווה את האלופה היוונית לפיניקס. "פתאום היו לי פלאשבקים, כאילו אני משחק מול הסאנס", אמר בארי אחרי המשחק בשבת בין אלופות היבשות, "החילופים מהירים, הפיק אנד רולים יעילים, וזה כל היופי של המשחק - התנועה של השחקנים ושל הכדור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully