וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה מגיע, קולורדו, זה מגיע

15.10.2007 / 8:23

הרוקיז, עדיין בלתי מנוצחים בפלייאוף, עברו גם את ליבאן הרננדז, ניצחו 1:4 את אריזונה ועלו ל-0:3 בסדרה. W נוסף - והם בוורלד סירייס

קולורדו - אריזונה 1:4 (0:3 לרוקיז בסדרה)

מגיש מנצח: ג'וש פוג
מגיש מפסיד: ליבאן הרננדז
שמירה: מנואל קורפאס

הסירו את הכובעים למי שכרגע לפחות נראית כמו האלופה הבאה של ה-MLB, קולורדו רוקיז. מומנטום הוא עניין יחסי, לפעמים מוערך יותר מדי, אבל מה שהסלעים עושים מאז אמצע ספטמבר פשוט בלתי ייאמן. יורביט טוריאלבה דפק פצצה בת שלוש ריצות באינינג השישי, משיוויון 1:1 (הומרים של מאט הולידיי מקולורדו ומארק ריינולדס מאריזונה) צמחה התוצאה ל-1:4, ולפני שהספקתם להגיד "קלינט הארדל", המנג'ר רחוק משחק אחד מהוורלד סירייס. ואה, כן, זה היה הניצחון ה-20 מתוך 21 משחקים שלהם. וואו!

ג'וש פוג הגיש שישה אינינגים נקיים למעט הטעות באינינג הרביעי שהעניקה הומר לריינולדס, כשליבאן הרננדז היה טוב במשך חמישה אינינגים ושני שליש, עד השגיאה המכרעת. "שום דבר לא הולך כרגע בכיוון שלנו", סיכם היטב אריק בירנס מאריזונה, וטוד הלטון יודע שעדיין יש עבודה: "אנחנו לא חושבים על הוורלד סירייס. צריך לבוא למשחק הבא ולנצח גם אותו". קולורדו היא הקבוצה הראשונה מאז הקאבס של 1935 לנצח 20 מ-21 משחקים לאחר ה-1 בספטמבר (כן, יש גם סטטיסטיקה כזו בבייסבול).

המשחק הרביעי בסדרה יתקיים כבר הלילה (4:00), כשמייכה אווינגס יפגוש את פרנקלין מוראלס. יקדם לו המפגש השלישי בסדרה בין קליבלנד לבוסטון, שבו יעלו ג'ייק ווסטברוק מקליבלנד ודייסקי מאטסוזקה מהרד סוקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully