וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשדונגה נשמע כמו קשטן

15.10.2007 / 7:39

ברזיל סיימה רק ב-0:0 בקולומביה במשחקה הראשון במוקדמות המונדיאל, מאמנה מצא תירוצים: "שיחקנו בתנאים קשים, השחקנים היו עייפים"

ברזיל נאבקה קשה הלילה (שני) כדי לסחוט 0:0 בקולומביה, במשחקה הראשון של הנבחרת של דונגה במסגרת מוקדמות המונדיאל. ברזיל, הנבחרת היחידה ששיחקה בכל 18 המונדיאלים, תהיה שמחה מהנקודה שהוציאה במגרש החלק בבוגוטה, 2,600 מטר גובה מעל פני הים.

על אף ההרכב המשופע בשחקנים בכירים שהעלה דונגה, אלופת הקופה אמריקה נאלצה להתגונן יותר ויותר ככל שהתקדם המשחק. "בהתחשב בכך ששיחקנו בחוץ, בגובה ובתנאים קשים, התוצאה היא בהחלט סבירה", אמר דונגה בסיום על המשחק שנפתח ב-45 דקות איחור בעקבות ערפל כבד, "המחצית הראשונה עוד הייתה מאוזנת, אבל בשנייה השחקנים כבר היו עייפים".

"אם קולומביה תמשיך להפגין את היכולת הזו, היא תעלה למונדיאל", החמיא המאמן הברזילאי ליריבתו. גם רונאלדיניו היה שבע רצון מהנקודה. "בתנאים האלה, נקודה היא בהחלט תוצאה טובה. אני לא רואה את הנבחרות האחרות מוציאות פה נקודות".

2:2 למקסיקו מול ניגריה

במשחק ידידות שנערך אמש נפרדו מקסיקו וניגריה בתיקו 2:2. אחרי שסיימה שלישית בקופה אמריקה אחרי הפסד לארגנטינה בחצי הגמר, מקסיקו הגיעה למשחק וספגה צמד של אובפמי מרטינס (32, 52), חלוצה המצוין של ניוקאסל, שהעלה את נבחרתו ליתרון 0:2. חואן קרלוס קאצ'ו שמשחק בפאצ'וקה המקסיקנית החזיר בהמשך עם צמד משלו (54, 68 בפנדל) בדרך לשוויון. בתוספת הזמן הייתה לניגריה ואוצ'ה הזדמנות להכריע את ההתמודדות בפנדל, אך השחקן החמיץ והשאיר את נבחרתו מאוכזבת. אגב, מקסיקו תקיים את המשחק האחרון השנה ביום רביעי מול גואטמלה בלוס אנג'לס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully