וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוראים לי בריידי, ואני רוצח

14.10.2007 / 22:26

טום בריידי והפטריוטס חיסלו את הקאובויס בדאלאס 27:48. ערב גדול גם לפיטרסון ממינסוטה, לטומלינסון ולבריילון אדוארדס מקליבלנד

מחזורי NFL נודעו בשגעונותיהם, כשהמפגש התורן שסיפק לנו את התזזית והמתח היה בסולג'רספילד פארק בשיקגו, שם נפגשו הברס ומינסוטה וייקינגס. אדריאן פיטרסון התקרב לתואר רוקי השנה (ואנחנו רק במחזור השישי...) עם משחק עצום של 224 יארד ריצה ושלושה טאצ'דאונים, הוייקינגס ניצחו את דווין הסטר המצוין והברס 31:34.

ברט פארב וגרין ביי הזיעו בלמבו פילד, אבל הצליחו לצאת עם ניצחון 14:17 על וושינגטון. טמפה ביי התקשתה בעצמה וניצחה גם היא על חודו של שער שדה, 10:13 את טנסי. פילדלפיה הצילה את העונה שלה ושיקעה סופית את זו של הג'טס עם ניצחון במדולנדס 9:16, בולטימור לא ריחמה על סט. לואיס הפאתטית וניצחה 3:22, הראמס על מאזן מביש של 6:0.

כמיטב המסורת הפגיזה קליבלנד שוב בבית, והנחילה למיאמי דולפינס הפסד שישי משלהם - 31:41. 21 נקודות של ג'קסונוויל ברבע האחרון עזרו לה להביס את יוסטון 17:37 וסינסינטי המתוסכלת חזרה מקנזס סיטי עם הפסד רביעי בחמישה משחקים - 27:20. סוף הדרך של מרווין לואיס?

במוקד משחקי הערב עמד המפגש בין דאלאס לניו אינגלנד, שתי קבוצות עם מאזן 0:5, ומה נאמר? מי שלא ראה (בעיקר כי לא שידרו) הפסיד. טום בריידי והפטריוטס לא נבהלו מפיגור זמני במחצית השניה, ניצחו 27:48 והנחילו לקאובויס הפסד ראשון.

נורב טרנר למד שכדי לנצח עם סן דייגו צריך לתת ללדניאן טומלינסון את הכדור. הוא עשה את זה וניצח עם רביעיית טאצ'דאונים של LDT את אוקלנד 14:28. וקרוליינה? כרגיל, מתעמרת בתחזיות. ויני טסטוורדי פתח בשורות הפנתרים והנהיג אותם ל-10:25 גדול בפיניקס על אריזונה. במשחק הנעילה של הלילה הצליחה, סופסוף, ניו אורלינס לקצור ניצחון בכורה העונה, דווקא בסיאטל - 17:28.

הסטר אחד לא מספיק

שיקגו (4:2) - מינסוטה (3:2) 34:31

משחק עצום שהבליט שוב שתיים מהדמויות המשמעותיות היום ב-NFL. האחת - הרץ האחורי של מינסוטה, אדריאן פיטרסון, במשחק עצום של 224 יארד ושלושה טאצ'דאונים, והשניה - דווין הסטר, מחזיר הבעיטות הנפלא של שיקגו, שלא רק נורה כמו מקליע של תותח ל-89 יארד בהחזרת בעיטה, אלא גם תפס כדור ל-81 יארד, שהשווה את התוצאה ל-31:31 והקים את הברס מהקבר, לאחר שכבר היו בפיגור 31:17.

אלא שדמות נוספת נכנסה לפעולה - ריאן לונגוול, שעם רגל ברזל נעץ מ-55 יארדים כדור בין קורות שערם של הברס כשעל השעון לא נותר זמן, קבע 31:34 והעניק לויקינגים ניצחון ראשון אחרי שלושה הפסדים. בריאן גריסי סיים עם 381 יארד ושלושה טאצ'דאונים, אבל גם שתי חטיפות שהתבררו כקריטיות.


ניו יורק ג'טס (5:1) - פילדלפיה (3:2) 16:9

מסירה של דונובן מקנאב לקווין קרטיס ל-75 יארד ברבע הראשון עשתה את מרבית ההבדל במשחק, כשהג'טס לא מצליחים לגלות יעילות וסופגים עוד הפסד, שמחסל להם את סיכויי הפלייאוף (אם מישהו בכלל פינטז על זה במדולנדס). בריאן ווסטברוק היה יעיל על הקרקע עם 120 יארד, כשתומאס ג'ונס מגיע ל-130 בניו יורק, אבל הג'טס, שהצדיעו בתלבושתם לניו יורק טייטאנס של 1960-62, לא יכלו לנצל את היארדים כדי להיכנס לאנדזון.


בולטימור (2:4) - סט. לואיס (6:0) 3:22

אין הרבה מה לומר על הראמס הפאתטיים, כשדי להסתכל על הסטטיסטיקה של גאס פררוט - 236 יארד וחמישה איבודי כדור. סט. לואיס ירדה למאזן 6:0 בפעם השניה בתולדות המועדון, וויליס מקגאהי רשם טאצ'דאון ראשון בבולטימור, שאליו הצטרפו 61 יארד. שבעה תיקולים ושלושה אסיסטים לריי לואיס.


קליבלנד (3:3) - מיאמי (6:0) 31:41

עוד קבוצה שיש לה מאזן 6:0 היא מיאמי, אבל לדולפינס יש לפחות גאווה. הגנה, לעומת זאת, אין להם, ובכל שלבי המשחק הם נאלצו לרדוף אחרי דרק אנדרסון, שחילק שלושה טאצ'דאונים, כולם לבריילון אדוארדס המצוין (67 יארד באוויר). הבראונס ירדו מהרבע הראשון ביתרון 3:14, ומכאן התפתח משחק של חתול ועכבר. רוני בראון הגיח ל-101 יארד, וזו הייתה הפעם הרביעית ברציפות שהוא עושה זאת. זה כמובן לא עזר למיאמי, שתנסה להימנע מפתיחה של 7:0, הגרועה ביותר שלה בהיסטוריה.

למוס יש ידי קרמבו בלמבו

גרין ביי (1:5) - וושינגטון (2:3) 14:17

הרדסקינס עשו לא מעט טעויות במשחק, כשהאשם העיקרי הוא התופס סנטנה מוס, ביום איום במיוחד. מוס לא הפסיק להשמיט כדורים, כשהכדור הקריטי עליו לא השתלט הוא פאמבל שהפך לטאצ'דאון של צ'רלס וודסון ברבע השלישי, שהפך את התוצאה ל-14:17. הרדסקינס, עם משחק אמיץ של ג'ייסון קמפבל (יש פיתרון לוושינגטון בעמדת הקוורטרבק) והטייט אנד כריס קולי (105 יארד וטאצ'דאון) כמעט שברו את מנחוס למבו, אבל השגיאות של מוס היו גדולות עליהם. פארב סיים עם 188 יארד ושני איבודים, ונעזר בהגנה מעולה של ניק בארנט, עם שמונה תיקולים וארבעה אסיסטים.


ג'קסונוויל (1:4) - יוסטון (3:3) 17:37

אחרי רבע ראשון לא טוב התעוררו דייויד גרארד (221 יארד ושני טאצ'דאונים) ומוריס ג'ונס דרו (125 יארד, שני טאצ'דאונים, אחד ל-57 יארד), נתנו גז וברחו לטקסאנס עם 21 נקודות ברבע האחרון. אהמאן גרין הזקן לא מסוגל לסחוב, וליוסטון היו רק 60 יארד על הקרקע, 44 מהם של גרין. המהלך הפיקנטי של המשחק: ג'ון קארני בעט כדור אונסייד מפתיע והשתלט עליו בעצמו, כדי להקנות לג'קסונוויל עוד כדור חינם ברבע השני. 259 יארד באוויר למאט שאוב, 160 מהם לקווין וולטר.


קנזס סיטי (3:3) - סינסינטי (4:1) 20:27

הבנגאלס הלכו עם האף למעלה יותר מדי זמן, ואולי עכשיו הם קולטים, סופסוף, שהם חזרו להיות אותם הבנגאלס הפאתטיים של 2002 ומטה. ג'רד אלן רשם 2.5 הפלות על קרסון פאלמר, וסייע לצ'יפס לקצור ניצחון שלישי העונה ולקבור, כפי הנראה, את העונה של סינסינטי. לארי ג'ונסון נתן סופסוף את המשחק המצופה ממנו עם 119 יארד וטאצ'דאון, דיימון היוארד סיים עם 264 יארד ושניים. 320 יארד ושני טאצ'דאונים לקרסון פאלמר, שניהם לטי ג'יי חושמנזאדה (145 יארד). רודי ג'ונסון? ארבע נשיאות, שמונה יארד. איכס.

ותיקון מאוחר וראוי: הגולשים העירו, ובצדק, על פרט חשוב שלא הוזכר בידיעה: שיא הטאצ'דאונים לטייט אנד שייך מעכשיו לטוני גונזאלס, שרשם את ה-62 שלו בקריירה. עוול לשחקן גדול, ומוטב מאוחר מלעולם לא.


טמפה ביי (2:4) - טנסי (2:3) 10:13

מאט בריאנט נעץ את הכדור בין הקורות והקפיץ את יושבי ריימונד ג'יימס סטדיום 11 שניות לסיום, כשהבאקנירס לא יכלו לסיים קודם לכן משחק שהיה בכיס שלהם. טמפה ביי ניטרלה את וינס יאנג על המגרש וברבע השלישי גם הוציאה אותו מהמשחק, בעקבות פציעה בצלעות. דווקא המחליף קרי קולינס סייע להנהיג דרייב שהסתיים בריצה משווה של לנדייל וייט, עד שהגיע בריאנט ועשה סוף לסיפור. 97 יארד לג'ואי גאלוויי, כולל תפיסה של 69 יארד לטאצ'דאון בטמפה ביי. רק 29 יארד מאכזבים לארנסט גרהאם, האיש עם המושכות על הקרקע של הבאקנירס.

פטריוטים עד הסוף

דאלאס (1:5) - ניו אינגלנד (0:6) 48:27

פייי, יא. אין כבר מלים על הפטריוטס, שנראים משבוע לשבוע כמו הדבר המפחיד ביותר על הפלנטה. הגנת ניו אינגלנד לא כל כך הסתדרה בתחילת המחצית השניה עם טוני רומו והקאובויס, ואז חזרה ההתקפה לזרוח וחיסלה את דאלאס טיפין טיפין.

זה היה בדיוק המשחק שהבטיחו לנו שלא נראה, ובאמת - לא ראינו. כל כך חבל. טום בריידי סיים עם 388 יארד וחמש מסירות לטאצ'דאון, שתיים מהן לווס וולקר, במשחק ענק של 124 יארד. דאנטה סטולוורת' רשם טאץ' משלו ו-136 יארד, רק 59 יארדים צנועים לרנדי מוס.

דאלאס החזיקה מעמד במחצית הראשונה וירדה בפיגור 21:17. בתחילת המחצית השניה עלתה ל-21:24, כדי לראות את בריידי והחבר'ה חוזרים בנקל ומעמיסים על היתרון. 199 יארד במשחק בינוני לטוני רומו, עם שני טאצ'ים ואיבוד. האמת? חבל להכביר עוד מלים, תקציר המשחק של אתר ה-NFL מוגש לפניכם למטה בלינק המצורף.


סן דייגו (3:3) - אוקלנד (3:2) 14:28

הסדר מתחיל לשוב על כנו בבית המערב, כשנורב טרנר כבר יודע: תן את הכדור לטומלינסון, לעזאזל. היהלום של הליגה קרע את הגנת אוקלנד עם 198 יארד ריצה וארבעה טאצ'דאונים ב-24 נשיאות. הגנת הריידרס הייתה חסרת אונים, כשכל מה שפיליפ ריברס היה צריך להימנע ממנו הוא שגיאות מיותרות. הוא כמובן עשה את הטעויות הטפשיות שלו (בהן גם מסירה לטאצ'דאון לצד הנגדי), אבל בסופו של דבר אם המשחק הזה לא שכנע את טרנר מה טוב לצ'ארג'רס, שום דבר כבר לא יעזור. 230 יארד, טאצ'דאון ושני איבודים לדאנטה קולפפר, שהיה קומסי קומסה באוקלנד.


אריזונה (3:3) - קרוליינה (2:4)

אין ספק שהפנתרס הם הבאנקר של הליגה. מה שאתה חושב - לך הפוך. ויני טסטאוורדי פותח? נו, סיבה מספיק טובה שהם יפסידו, ולכן הם ינצחו. טסטאוורדי היה סביר עם 20 מ-33 ל-206 יארד וטאצ'דאון, כשדאנג'לו וויליאמס עושה עבור הפנתרים את העבודה עם 121 יארד וטאצ'דאון על הקרקע.

באריזונה לא חשב טים רטאי שיקבל את ההזדמנות לשחק רק ארבעה ימים אחרי שחתם. אבל המזל הרע ממשיך להכות בקבוצה, קורט וורנר נפצע בכתף ברבע הראשון ונטש. התגמול של רטאי: שלושה איבודים אוויריים ומשחק מסריח. 80 יארד לאדג'רין ג'יימס על הקרקע.


סיאטל (3:3) - ניו אורלינס (4:1) 28:17

דווקא במקום הכי רועש והכי עוין ב-NFL, קווסט פילד, הצליחו הסיינטס לצאת עם הניצחון הראשון שלהם העונה, כשסופסוף מבצעים שני הברגים ההתקפיים החשובים שלהם את המוטל עליהם. רג'י בוש רץ ל-97 יארד וליקט 44 באוויר, דייויד פאטן פתאום נזכר בימים יפים יותר עם 113 יארד בתפיסה ודרו בריס זרק ל-246 יארד עם שני טאצ'ים ובלי חטיפה. הסיהוקס פשוט לא יכולים לנצח כששון אלכסנדר עושה 35 יארד בריצה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully