וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ששב מפציעה, מילאן מעוניינת באמאורי

14.10.2007 / 18:42

החלוץ המצוין של פאלרמו שהיה פצוע במרבית העונה שעברה נמצא בתוכניות של הרוסונרי. סוכנו של השחקן מדגיש כי יש שתי הצעות נוספות

סוכנו של חלוץ פאלרמו, אמאורי, אישר שמילאן מעוניינת להחתים את השחקן, אך מדגיש כי ישנן הצעות משני מועדונים אירופים נוספים. אמאורי לא היה במיטבו העונה לאחר שהתגבר על פציעה רצינית שספג בעונה שעברה. האקס של קייבו כבש שמונה שערים ב-18 המשחקים הראשונים של העונה באיטליה וזכה להערכה רבה מצד פרשנים ואנשי כדורגל.

למרות זאת, פציעה בברך במהלך חודש דצמבר אשתקד נגד סיינה השאירה את השחקן מחוץ למגרשים במשך שמונה חודשים. השחקן בן ה-27 חזר מאז וכעת מילאן מגלה בו עניין כחלק מנסיונותיה לחזק את ההתקפה שלה. "מילאן לא המועדון היחיד שמעוניינת בו, ויש שני מועדונים אירופים שרוצים אותו", אמר סוכנו, מריאנו גרימלדי.

הסוכן גם הודה כי הוא מנהל מגעים עם מילאן בימים האחרונים, וסיפר: "זה באמת נכון שאני אהיה במילאן בימים הקרובים, אבל אני גם רוצה להבהיר שלפאלרמו יש עדיפות עליונה מבחינת השחקן כרגע. יש לנו יחסים מצוינים עם הנשיא, מאוריציו זמפריני, ואם המועדון יעפיל לליגת האלופות בשנה הבאה, לא תהיה בעיה להמשיך בשיתוף הפעולה".

זמפריני הודה כבר כי יאפשר לאמאורי לעזוב במידה והוא יהיה מעוניין בכך, כשאמר: "זה יהיה קשה להשאיר את אמאורי אם הוא חוזר לרמה שלו מהעונה שעברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully