וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנוער בשלב הבא במוקדמות אליפות אירופה

14.10.2007 / 17:42

נבחרת ישראל (עד גיל 19) השיגה ניצחון שני, 0:1 על פינלנד, משער של עמרי רון והבטיחה השתתפותה בשלב העילית של המפעל

נבחרת ישראל לנוער (עד גיל 19) המשיכה היום (ראשון) במסע ההופעות המוצלח שלה, במסגרת בית 6 של מוקדמות אליפות אירופה 2008. הבחורים בכחול-לבן ניצחו 0:1 את פינלנד, זאת לאחר שבמשחק הראשון הביסו את מקדוניה 0:3. חלוץ מכבי תל אביב עמרי רון כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-80.

הניצחון הבטיח את העפלתה של ישראל לשלב העילית, בפעם הששית ברציפות. ביום שלישי תתמודד ישראל נגד הנבחרת המארחת, שבדיה. במשחק נוסף שהתקיים בבית, ניצחה שבדיה, 1:3 את מקדוניה. גם למארחת שני ניצחונות, אחרי שבמשחק הראשון ניצחה את פינלנד 0:2 וגם היא עלתה לשלב הבא.

מדובר בטורניר מרובע שמתקיים בשבדיה בו נוטלות ארבע נבחרות. שלב המוקדמות הנוכחי הוא השלב הראשון והוא כולל בתוכו 12 בתים של ארבע נבחרות. משלב המוקדמות הראשון יעלו שתי הנבחרות המדורגות ראשונות בכל בית. בנוסף לנבחרת עם המאזן הטוב ביותר במקום השלישי. ל-25 הנבחרות שימשיכו לשלב העילית (שלב המוקדמות השני), יצטרפו שלוש נבחרות מדורגות. 28 הנבחרות (25 שעלו מהשלב הראשון+3 מדורגות) יחולקו לשבעה בתים שישוחקו באביב 2008, אף הם בשיטה של מיני טורניר. הנבחרות שיסיימו כראשי הבתים יצטרפו למארחת טורקיה, לטורניר הגמר שיערך בתאריכים 14 עד ה-26 ליולי 2008.

הרכב הנבחרת: צליל חתוכה, דור מלול, גל שיש, ניסו קפילוטו, מור דהן, מג'ד יונס, לירוי צעירי, חנן ממן (דן איינבינדר 56), חן עזרא, ויקטור מרעי (רביד אשר 73), עמרי רון (עודד גביש 88).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully