וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות מונדיאל: בקצב הסלסה

14.10.2007 / 17:02

נבחרת ברזיל פותחת הופעותיה, עם קאקה, רונאלדיניו ורוביניו בבוגוטה נגד קולומביה, שמאמנה רק מחפש איך לא להפסיד במשחק הראשון

אמש (שבת) נפתחו משחקי המוקדמות של דרום אמריקה לקראת מונדיאל 2010 שייערך בדרום אפריקה. ארבעה משחקים שוחקו, כשהמרכזי ביניהם הפגיש את ארגנטינה, שגברה על צ'ילה 0:2.

המנה העיקרית של המחזור הראשון תסופק היום, כשקולומביה תארח בבוגוטה את אלופת הקופה אמריקה, ברזיל (23:00, שידור ישיר בספורט 2).

הטריו הטוב בעולם פותח את המוקדמות

נבחרת ברזיל תחל את דרכה לגביע העולם, אחרי שבמונדיאל האחרון שנערך בגרמניה היא ירדה מנכסיה עת הודחה על ידי צרפת ברבע הגמר. תשעה שורדים מאז אותו מונדיאל, נותרו בסגל, כששבעה מהם בהרכב הראשון, כך שהמפכה שעשה דונגה ושכולם דיברו עליה, הייתה יותר התדמיתית ופחות מעשית.

דונגה דיבר בתחילת דרכו בנבחרת על רצונו לשתף מה שיותר שחקנים שמשחקים במולדת, אבל דיבורים לחוד ומציאות לחוד. הנבחרת, בתקופתו של דונגה, הגיעה לנקודת שפל, בה שותפו בסך הכול שני שחקנים שמשחקים בארץ הסמבה, אלכס סילבה מסאו פאולו וקלבר מסנטוס.

היום דונגה מתכנן לעלות עם מערך של 1:5:4 כשמאחורי החלוץ ואגנר לאב, ישחקו רוביניו, רואנלדיניו וקאקה, אולי הטריו הטוב בעולם. בקישור האחורי ישובצו מיניירו וז'ילברטו סילבה. רביעיית ההגנה תכלול את מאיקון, לוסיו, ז'ואן וז'ילברטו. השוער יהיה ז'וליו סזאר.

פינטו: "רק לא להפסיד"

מאמן נבחרת קולמביה, חורחה לואיס פינטו, כבר הספיק להכריז כי הוא מסתפק בתיקו, העיקר, לא לספוג הפסד במשחק הראשון במוקדמות, ועוד בבית.

המאמן זיעזע את המערכת מאז סיום טורניר הקופה אמריקה והצעיר את הסגל. למרות זאת הקולומביאנים סבלו מפרישתו של איוון רמירו קורדובה וכן מפציעתו של לואיס אמרנטו פראה, בלם אתלטיקו מדריד, שהותיר חור גדול מאחור.

"זה תמיד מחדיר בך הרבה מוטיבציה כשאתה משחק נגד הנבחרת הכי טובה בעולם", אמר פינטו, "הרעיון זה לנצל את ההזדמנויות שלנו וכך להלחיץ את ברזיל כמה שאפשר. החוכמה היא לא להשאיר רווחים בגדולים במגרש".

פינטו בונה הרבה על חלוץ ריבר פלייט, רדמל פלקאו, שנמצא בכושר מצוין וכבש בראשון בסופרקלאסיקו נגד בוקה ג'וניורס ב-0:2. מי שישתף עם פלקאו פעולה בחוד הוא וואסון רנטרייה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully