וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמנטייבה מרגישה בבית, גם דוידנקו

14.10.2007 / 15:26

הטניסאית הרוסיה זכתה לראשונה בקריירה בטורניר מוסקבה לאחר ניצחון על סרינה וויליאמס, דוידנקו זכה גם כן. תארים גם לדיוקוביץ' ופנטה

הטניסאית הרוסיה אלנה דמנטייבה (המדורגת 14 בעולם) זכתה היום (ראשון) בטורניר הקרמלין במוסקבה (סך פרסים של 1,340 מיליון דולר), לאחר שגברה על האמריקאית סרינה וויליאמס - 7:5, 1:6, 1:6. זו הייתה זכייתה הראשונה של דמנטייבה בטורניר, והיא תעשיר את חשבון הבנק שלה ב-180 אלף דולר.

אצל הגברים זכה בתואר ניקולאי דוידנקו שהשלים זכייה שלישית בתואר ושנייה ברציפות. המדורג מספר 4 בעולם גבר על פול-הנרי מתיו הצרפתי 5:7, 6:7(9) במשחק שנמתח על פני שעתיים וחצי. זהו תואר ה-ATP מספר 11 של דוידנקו.

במערכה הראשונה, שנמשכה כשעה, הצליח דוידנקו לשבור פעמיים במשחקון החמישי וה-11. המערכה השנייה הלכה להכרעה בשובר שוויון, ומתיו איבד יתרון של 4:6, 6:7 ו-7:8 בדרך להפסד כואב.

פלאביה פנטה האיטלקייה שהדיחה את שחר פאר בטורניר בנגקוק, השלימה זכייה מפתיעה בתואר אחרי שניצחה את צ'אן יאנג-יאן 1:6 ו-3:6. זו הזכייה השלישית של פנטה בתואר. למרות עיכוב של ארבע שעות בשל הגשם, המדורגת 49 בעולם גברה על היריבה בת ה-19 בתוך שעה.

לאחר הזכייה אמרה פנטה: "לא ציפיתי לזה, אני חייבת להיות כנה. זה ניצחון מצוין בשבילי. לא שיחקתי טניס טוב, אבל עשיתי את הדבר הנכון כדי להביא את המשחק הביתה".

בין הגברים זכה המדורג 1, הסרבי נובאק דיוקוביץ', בטורניר וינה (סך פרסים של 643 אלף יורו), לאחר שניצח את השוויצרי סטניסלאס ורווינקה - 4:6, 0:6. מאוחר יותר יתמודדו במוסקבה הרוסי ניקולאי דוידנקו והצרפתי פול הנרי מתייה.

בטורניר שטוקהולם, שבדיה מרכז עניינינו היה תומאס יוהאנסון שיגיע לארץ עם נבחרת הדיוויס בחודש פברואר. השבדי נוצח בגמר על-ידי המדורג שביעי, איבו קרלוביץ' שהשלים זכייה שלישית בתואר ATP השנה אחרי ניצחון 3:6, 6:3 ו-1:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully