וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות הענישה את חיפה, אבל גם את קרית שמונה

יצחק סולומון

14.10.2007 / 15:02

אוהדי הקריה זועמים על העונש שהוטל על הירוקים - אירוח המשחק ללא קהל. בקבוצה מתפארים כי ועדת המשמעת לא התכנסה מתחילת השנה

כדורגלני עירוני איתוראן קרית שמונה, קיבלו שני ימי חופשה, אתמול והיום, מהמאמן, רן בן שמעון. מחר (שני) בצהריים יחזרו למסלול האימונים, לקראת המשחק המסקרן מול מכבי חיפה, באצטדיון קרית אליעזר. האימונים מתקיימים בקיבוץ כפר בלום, בשל השזרוע שעובר המגרש בקריה.

המאמן בן שמעון זעם על ארבעת הזרים שלו, שהגיעו באיחור של שעה ביום שישי, לחוף הים בחיפה, שם קיימה הקבוצה אימון. בן שמעון נזף בשחקניו, שטענו לאי הבנה בשעה היעודה לאימון, אולם ככל הנראה לא יעמיד אותם בפני ועדת משמעת פנימית, כפי שהיה במקרה סאלח חסארמה, שהתחצף וסולק מאימון.

בקריה מספרים בגאווה כי מתחילת העונה ועדת המשמעת של המועדון לא התכנסה אפילו פעם אחת, ומספרים כי זו הדוגמה הכי טובה לחומר האנושי הטוב במועדון. בקבוצה יסתפקו בעונש חינוכי, כמו הזמנת הקבוצה לארוחה.

אוהדים רבים שהתכוונו ללוות את הקבוצה בקריית אליעזר, התאכזבו מהעובדה שועדת המשמעת של ההתאחדות לכדורגל, קבעה כי המשחק ייערך ללא קהל. "עד שאנחנו מגיעים לשחק מול קבוצה בסדר גודל של מכבי חיפה, ההתאחדות מונעת זאת מאיתנו", כועסים האוהדים, שייאלצו לצפות במשחק בטלוויזיה.

החלוץ יובל אבידור, כובש שער הניצחון במשחק האחרון מול מכבי תל אביב, אמור לפתוח בהרכב מול מכבי חיפה, על חשבונו של יירו בלו המורחק. עבור אבידור תהיה זו הופעת בכורה בהרכב הראשון בליגת העל.

קשר הקבוצה בעונה שעברה, אסף פחימה, שהיה אמור לסגור בעירוני טירת הכרמל מהליגה הארצית, עשה תפנית מפתיעה, ובימים הקרובים יטוס לרומניה, להיבחן בקבוצת הפאר הרומנית סטיוואה בוקרשט. את המבחנים סידר לו סוכן שצפה בו במשחקי סיום העונה שעברה. אסף פחימה הוא בנו של אחד מכוכבי העבר של קריית שמונה, חנניה פחימה, ששיחק גם במכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully