וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל קאעידה מתכנן פיגוע בפרמיירליג, הרומן של מוריניו נחשף

14.10.2007 / 13:40

ארגון הטרור מבקש לרסק מטוס אל יציע, במשחק שיועבר בשידור חי. מנג'ר צ'לסי לשעבר ניהל פרשיית אהבים במשך שנתיים. אנלקה מועמד לסיטי

חלום הבלהות של האומה הבריטית ופרנסי הכדורגל יכול להתממש. דיווח של השבועון הבריטי, 'ניוז אוף דה וורלד', חושף כי ארגון הטרור אל קאעידה מתכנן פיגוע ראווה במשחק בפרמיירליג. לפי הדיווח, הטרוריסטים מבקשים לרסק מטוס אל תוך יציע באחד האצטדיונים באחד ממשחקי הפרמיירליג שיועבר בשידור ישיר.

מקור בטחוני בכיר אמר: "יש לנו ידיעות מדוייקות על כך שאל קאעידה מתכננים מתקפה שתראה בטלוויזיה. אנחנו מבינים כי הם מכוונים לעשות פיגוע באחד מאצטדיוני הפרמיירליג על ידי ריסוק מטוס קל לתוך אחד מיציעיו. למרות שאמצעי ההגנה שלנו טובים במקומות מסוימים, הרי שישנם אצטדיונים שלא מוגנים דיים".

פרשיית האהבים של מוריניו נחשפה

ה'סאן' חושף היום (ראשון) כי ז'וזה מוריניו, מנג'ר צ'לסי לשעבר בן ה-44, ניהל פרשיית אהבים אסורה במשך שנתיים עם דוגמנית העונה לשם אלזה סוזה, הצעירה ממנו בעשור.

חבר קרוב של המנג'ר אמר: "אשתו של ז'וזה, מתילדה, לא ידעה במשך השנתיים שבעלה הוציא לה קרניים וכעת, לאחר שגילתה את הרומן הוא יצטרך להסביר לה הרבה דברים. שנתיים זה הרבה יותר גרוע מסטוץ".

הרבה פרטים נחשפו על החיים הכפולים שניהל הפורטוגלי. לדוגמא העובדה שהיה נוהג לקרוא לפילגשו 'הנסיכה שלי'. הרומן של השניים החל בשנת 2001 כשהפורטוגלי פינק את אהובתו במתנות רבות ואפילו, שימו לב, נתן לה להתוות לו את דרכו המקצועית - באילו קבוצות יאמן.

יחסי השניים התנהלו בדירה מסתורית כשמוריניו אימן את פורטו. לשחקני הקבוצה אותה הוביל לאליפות אירופה ב-2004 סיפר כי אלזה היא אשתו. אוהדי פורטו סיפרו כיצד ראו את ז'וזה ואלזה כשהם מתגפפים. עד לחשיפת הסיפור, מתילדה, אשתו ואם ילדיו, לא הכירה את הפרשייה. הדוגמנית כבר סיפרה לחבריה כי מוריניו אוהב לעשות סקס בזמן שהוא מאזין לסטינג. אלזה עוד סיפרה כי הוא נראה לה דומה לכוכב סרטי ג'יימס בונד, פירס ברוסנן.

אנלקה בדרך למנצ'סטר סיטי?

התקשורת האנגלית מדווחת כי ניקולס אנלקה, חלוץ בולטון, בדרכו לקבוצת הכוכבים של סוון גוראן אריקסון במנצ'סטר סיטי. אנלקה הוא המועמד הראשי להצטרף לסיטי בינואר, כשהסיבה היא רצונו של המאמן השבדי לחזק את ההתקפה הכחולה.

אריקסון יקבל 25 מיליון ליש"ט בעוד שלושה חודשים, כדי להמשיך את פתיחת העונה הנהדרת שלה. אריקסון מחפש שוער, קשר מרכזי וסקורר, שיגיעו בקיץ ל"סיטי אוף מנצ'סטר" ומאמין כי אנלקה, שהעונה חתם על חוזה לארבע שנים בבולטון ושיחק כבר בעבר בסיטי הוא הפתרון לעמדת החוד. למרות החוזה החדש, אנלקה הביע בשבועות האחרונים את רצונו לעבור לקבוצה הגדולה.

עברייני יובה בשירות ק.פ.ר

פרנקו סראבולו, אחד מצוות הסקאוט של קווינס פארק ריינג'רס, מועדונו הזמני של בן סהר, עומד בראש שערורייה חדשה בלונדון. סראבולו היה אחד מן האשמים בפרשת הטיית המשחקים האיטלקית, שכזכור הסעירה את הכדורגל האיטלקי לפני המונדיאל האחרון.

סראבולו, שלפי המפורסם בעיתוני אנגליה הוא אחד מעובדיו הבכירים של המועדון הלונדוני, היה ראש צוות הסקאוט ביובנטוס, שם נחשב ליד ימינו של לוצ'יאנו מוג'י, הג'נרל מנג'ר של המועדון.

סראבולו ומוג'י עדיין עומדים תחת חקירה בפרשה דומה, הקושרת אותם לרשת עבריינית, שבראשה עומדת דוידה ליפי, בנו של אלוף העולם עם איטליה, מרצ'לו. ג'יאני פאלאדיני, יושב ראש ק.פ.ר, הכחיש את הקשר עם הסקאוט האיטלקי: "הוא לא תחת חוזה במועדון. הוא רק עוזר לנו עד שייפתרו כל בעיותיו".

* דיקי, אביו של ג'ורג'י בסט, אחד מגדולי הכדורגלנים שידעה האומה הבריטית והעולם, עדיין כועס ומסרב לקבל את אמירותיהם הפוגעניות של אלו שלא מאמינים שבנו מת כתוצאה ממחלה: "יש כאלו שממשיכים להשליך אבנים. אנחנו יודעים מה זה אלכוהליזם, זו הייתה מחלה ודבר זה אושר על ידי רופאים בכל רחבי העולם. אנשים מסוימים מסרבים להאמין, פותחים את הפה ולא יודעים על מה הם מדברים".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully