וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרשמו ביומן, בינואר דיארה לא כאן

14.10.2007 / 13:40

קשר ריאל מדריד לא מתכוון לוותר על אליפות אפריקה במדי נבחרת מאלי, וישאיר את אלופת ספרד עם חור גדול באמצע, אותו ימלא גאגו

שחקנים אפריקאים רבים שוטפים את יבשת אירופה ותוקעים יתד בקבוצות הגדולות, אבל לעיתים, עזיבתם את הקבוצה באמצע העונה, לטובת אליפות אפריקה, שמתקיימת בתחילת השנה האזרחית, נותנת אותותיה בקבוצות ומקשה עליהן מאוד את החיים. צ'לסי סבלה מאוד בעבר וגם ותסבול השנה.

גם ריאל מדריד תסבול מכך, כשתחסר בינואר, כמעט לחודש ימים, את הקשר האחורי המצוין שלה, מחמאדו דיארה. קשר מאלי יעזוב את בירת ספרד ויצטרף לאימוני נבחרתו בששה בינואר 2008, כשהאליפות בגאנה תפתח ב-20 לאותו חודש ותסתיים בעשרה לפברואר, כך שאם מאלי תגיע לשלבי הגמר הקשר ייעדר יותר מחודש ימים. במידה והנבחרת, בה גם משחק פרדי קאנוטה חלוץ סביליה, תנשור כבר בשלבים המוקדמים של האליפות, ייחסר דיארה יותר משלושה שבועות, פרק זמן ארוך וקריטי, בו מצפים לאלופה ששה משחקי ליגה.

כמובן שדיארה לא מתכוון מצידו לוותר על משחקי הנבחרת והצהיר רבות בעבר שלשחק עבור מכורתו "זה הדבר החשוב ביותר". מי שייאלץ לקחת את המושכות בקבוצה של ברנד שוסטר הוא הקשר האחורי הנוסף, פרננדו גאגו הארגנטינאי. גאגו, שהובא בינואר בשנה שעברה, לא פתח ברוב משחקי הקבוצה והוא יושב על הספסל על תקן מחליפו של דיארה, אחד משחקני המפתח של הבלנקוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully