וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טן קאטה: מעל או מתחת לגרנט

14.10.2007 / 12:19

חוליט חושב שזו טעות, מבחינת ההולנדי, להצטרף למאמן עלום שם. קומאן מזלזל: "הוא נכשל בהכל באיאקס". מקאללה: "הגעת גרנט קלקלה"

מאמן פ.ס.וו, רונאלד קומאן, טוען כי הקרדיט לו זוכה עוזר המאמן החדש של צ'לסי, האנק טן קאטה, אינו מוצדק בעליל. לטן קאטה מיוחסות ההצלחות של ברצלונה בליגת האלופות ב-2006, אז זכו הקטאלונים בתואר.

ההצלחה נקשרה עם עוזר המאמן של רייקארד בזמנו, מכיוון שלכשעזב, ברצלונה לא הצליחה לקחת אליפות ונכשלה באירופה, אבל קומאן חושב אחרת: "לתת את החשיבות הגדולה לטן קאטה בהצלחה של ברצלונה זה לא טוב ובטח שלא נכון. אני לא מבין איך הוא פתאום יכול להפוך למאמן של צ'לסי, בזמן שבאייאקס הוא נכשל בליגת האלופות ובגביע אופ"א".

כוכב עבר הולנדי נוסף שהופתע ממינוי טן קאטה הוא רוד חוליט, שטען כי טן קאטה הוא משוגע, מכיוון שהעדיף לעבוד תחת מאמן לא מוכר כמו אברהם גרנט במקום להישאר במשרת המאמן הבכיר באייאקס. טן קאטה הצטרף לצ'לסי בשבוע שעבר כעוזר מאמן נוסף לסטיב קלארק, כאשר שניהם כפופים למנג'ר, אברהם גרנט.

בחירתו של המאמן ההולנדי הרתיחה את חברו למדינה ומאמן צ'לסי לשעבר: "זה הפתיע אותי, מכיוון שאם אתה המאמן הראשון באיאקס ועובר להיות השני בצ'לסי אין בזה שום הגיון. איאקס הוא מועדון גדול. הם זכו בכל כך הרבה תארים אירופיים. כולם מכירים את המועדון הזה. אם אתה מאמן ראשי ופתאום אתה הופך להיות מספר 2 למאמן שהוא לא ממש מוכר, זה קצת מוזר".

מקאללה: "הגעת גרנט קלקלה הכול"

קשרה של צ'לסי, קלוד מקאללה, חשף כי החלפתו של ז'וזה מוריניו באברהם גרנט, פגעה בהסכם אליו הגיע עם המנג'ר הפורטוגלי. הקשר הצרפתי אמר כי הוא סיכם עם מוריניו על כך שהוא ישותף רק במשחקיה החשובים של הקבוצה. לאחר הסכם זה התרצה מקאללה להאריך את חוזה בשנה בסטמפורד ברידג', אלא שהגעתו של גרנט טרפה מבחינתו את הקלפים: "כשהארכתי את החוזה שלי בקיץ, הגעתי לסיכום עם מוריניו, שאשחק רק במשחקים החשובים, אבל לא כל שלושה ימים.

"הגעתו של גרנט קלקלה הכול. הקבוצה נשארה לפתע עומדת בכוחות עצמה. גרנט היה צריך את העזרה שלי לאור הניסיון הרב, לפיכך הוא משתמש בי בתכיפות. מוריניו יצר יציבות במערכת משך שלוש שנים. העזיבה שלו גרמה לזעזוע רציני במערכת ועבור רוב השחקנים, במיוחד הצעירים. זה היה מאוד קשה. איבדנו קצת מהרוח החיה של המועדון", אמר הקשר שמצטרף לחבורה ארוכה של שחקנים שממשיכים להביע חוסר אמון במנג'ר הישראלי. שחקן בכיר במועדון אמר: "לגרנט אין את האיכויות לאמן קבוצה גדולה".

קלינסמן: "לא מוכן לעבוד עם גרנט"

מאמן נבחרת גרמניה לשעבר, יורגן קלינסמן בן ה-43, אמר בראיון עימו כי כשקיבל בקיץ הצעה להחליף את ז'וזה מוריניו בצ'לסי סירב לאפשרות מכיוון שבין היתר לא רצה לעבוד עם אברהם גרנט, עוד כשזה היה בתפקידו הראשון בקבוצה, המנהל הספורטיבי של המועדון. קלינסמן, שקיבל הצעות רבות לנהל קבוצות לאחר המונדיאל המוצלח עם נבחרת גרמניה, לא מוכן להתפשר על תנאי עבודתו.

"אני רוצה לעבוד עם האנשים הנכונים, במקום הנכון, ועבור המטרה הנכונה. זה לא קשה שיווצר כאוס אם אתה לא עובד עם צוות שחולק את אותם היעדים, השאיפות והאמונה עימך", אמר קלינסי.

קלינסמן עוד אמר כי הוא מוכן לפתוח בשיחות עם ראשי טוטנהאם, במטרה להחליף את המאמן המכהן, מרטין יול. הגרמני רוצה לפתוח את הקריירה האירופית שלו בקבוצות, ברגל ימין ויהיה מוכן לקבל את עול התפקיד רק אם יקבל הבהרות לגבי הבעלות על המועדון בעתיד. הוא טען כי אם בעל המניות העיקרי בקבוצה, ג'ו לואיס, ימכור את אחזקותיו בקבוצה, הרי שהוא יהיה מוכן להתדיין עם הבעלים החדשים במטרה לבנות מוצר חדש בוויט הארט ליין.חרף כל הדיבורים מסביבו של המנג'ר ההולנדי, יש כאלו שעדיין מאמינים כי יול יאחוז במושכות הקבוצה גם בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully