וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשניקסון חוזר לפנוויי פארק

14.10.2007 / 7:16

סינגל של טרוט ניקסון באינינג ה-11 היקנה לקליבלנד ניצחון בדרך ל-6:13 גדול ו-1:1 בסדרה עם בוסטון. עוד החרבת משחק של אריק גאנייה

בוסטון - קליבלנד 13:6 (1:1 בסדרה)

מגיש מנצח: תומאס מסטני
מגיש מפסיד: אריק גאנייה
שמירה: ג'ו בורובסקי

טרוט ניקסון מכיר מצוין את פנוויי פארק ואת בוסטון רד סוקס, הקבוצה שבשורותיה בילה את מרבית הקריירה שלו. בהיותו שמאלי, ניקסון גם היה חלש מאוד לאורך הקריירה נגד מגישים שמאליים. זה לא הפריע לו לעלות כמחלי, ולנעוץ את חבטת הניצחון בפנוויי פארק דווקא מול הרד סוקס, ולהעלות באינינג ה-11 את קליבלנד ליתרון 6:7 בדרך לניצחון גדול 6:13 ולשיוויון 1:1 בסדרה כולה. עכשיו המומנטום והביתיות עוברים לקליבלנד, שם יתקיים משחק 3 אור ליום שלישי.

מי ששוב פישל היה אריק גאנייה. קבוצות רבות עמלו כדי להשיג את גאנייה, שסגר מצוין עבור טקסס ריינג'רס העונה, כשהרד סוקס שמו עליו יד. גאנייה, שהיה מזעזע מאז שהגיע לבוסטון בסוף יולי, הרשה באינינג ה-11 חבטה והולכה, ואז הוחלף על ידי חאווייר לופז הבלתי מנוסה. לופז נתן את חבטת הניצחון לניקסון, הכניס עוד שתי ריצות על הגשה פראית וחבטה נוספת, והאינדיאנס יצאו מפנוויי פארק מרוצים.

זה היה משחק ארוך בן חמש שעות, אבל לא קרב ההגשות שלו ציפינו מקורט שילינג מבוסטון ומפאוסטו קרמונה מקליבלנד. ציפינו לדרמה עם תוצאה נמוכה, ובמקום זאת קיבלנו קרב חובטים, שנפסק בשוויון 6:6 באינינג השישי. שניהם לא צלחו חמישה אינינגים.

ויקטור מרטינז העלה עם דאבל את קליבלנד ליתרון 0:1 באינינג הראשון, והרד סוקס הגיבו בשלישי. כמו בלילה שלפני כן הולך מני רמירז על בסיסים מלאים, ולאחר מכן חבט מייק לואל לסינגל בן שתי ריצות, שהעלה את בוסטון ל-1:3 באינינג השלישי. אבל האינדיאנס חזרו בגדול עם הומר בן שלוש ריצות של ג'וני פראלטה - 3:4. הומר של גריידי סיזמור באינינג החמישי פתח יתרון של 3:5, ואז חזרו הרד סוקס עם הומר בן שתי ריצות של מני רמירז ועוד אחד של מייק לואל - 5:6. פרנקלין גוטיירז השווה באינינג השישי עם פסילה שהכניסה ריצה הביתה - 6:6.

כאן סגרו הבולפנים את הדלת, כששתי הקבוצות עוברות את המגישים הגדולים, רפאל בטנקורט בקליבלנד וג'ונתן פפלבון בבוסטון, בהצלחה. האינינג העשירי היה אינינג המפתח. פפלבון סגר את האינינג השני שלו ותומאס מסטני ניצב מול המחבטים הגדולים של הרד סוקס - דייויד אורטיז, רמירז ולואל. הוא פסל את כולם בזה אחר זה, והכין את הקרקע לאינינג ה-11 הגדול, שנחתם בפצצה בת שלוש ריצות של פרנקלין גוטיירז - 6:13 בסיום, עוברים לקליבלנד עם שוויון 1:1.

הלילה יתמודדו קולורדו ואריזונה במשחק השלישי בסדרה, כשהרוקיז מובילים 0:2. ג'וש פוג מקולורדו יגיש נגד ליבאן הרננדז מאריזונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully