וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט ממשיך את המומנטום

13.10.2007 / 20:32

פילזן ומאמנה הישראלי פתחו את הליגה בניצחון מוחץ על קפז 58:89. הפסדים לאפיק ניסים ורביב לימונד בצרפת. נצחון למלאגה בספרד

דייויד בלאט לא מתכוון לעצור. אחרי הזכיה המדהימה עם רוסיה באליפות אירופה, החל היום המאמן הישראלי ברגל ימין את דרכו באפס פילזן, עם נצחון 58:89 במחזור הפתיחה של הליגה הטורקית על קפז החלשה.

אחרי מחצית ראשונה שקולה יחסית, דהרה פילזן, שתפגוש את מכבי ת"א בשלב הבתים של היורוליג, עד ל 31 נקודות הפרש, כשברבע האחרון היא מפרקת את קפז עם 9:26. אנדרי יוסטון האמריקאי עם 16 נקודות וקרם גונלום עם 15, הובילו את רשימת הקלעים של פילזן. אקן אוסקופלו קלע 18 נקודות למפסידים.

שטרסבורג ממשיכה להפסיד

משחק חלש הערב (שבת) לכדורסלן הישראלי אפיק ניסים בהפסדה הביתי של שטרסבורג לשולה 59:66, במחזור השלישי בליגת הכדורסל הצרפתית. ניסים שיחק 24 דקות וקלע חמש נקודות בלבד ב-2 מ-8 מהשדה. לשטרסבורג, שלושה הפסדים משלושה משחקים, והיא מדורגת במקום ה - 14, עמוק בתחתית הטבלה.

ערב לא מוצלח היה גם לרביב לימונד בהפסד החוץ של לה מאן לגראוולין 62:56. לימונד שיחק 6 דקות וסיים ללא נקודות. לה מאן, יריבתה של מכבי ת"א ביורוליג, מדורגת במקום ה - 13 עם נצחון אחד משלושה משחקים. פריס, קבוצתו של משה מזרחי זכתה אמש בניצחון ביתי מול קלרמונט, 55:71 ועלתה למקום השביעי עם 5 נקודות משלושה משחקים. מזרחי שיחק 10 דקות ולא קלע.




.

ספרד: נצחון בכורה למלאגה

יריבה נוספת של מכבי ביורוליג, מלאגה, זכתה הערב בנצחון ליגה ראשון, כשגברה ביתה 60:84 על לאון במחזור השני של הליגה הספרדית. אחרי רבע ראשון שקול שהסתים ביתרון נקודה לאורחים, ברחה מלאגה לשבע נקודות יתרון בהפסקה (31:38). במחצית השניה ההפרש רק הלך וגדל והמשחק הוכרע למעשה בסיום הרבע השלישי. האמריקאי מרקוס הייסליפ, שעבר העונה למלאגה מאפס פילזן, וחארמן גבריאל הירבו לקלוע למלאגה עם 13 נקודות כ"א. חאבייר בולפוני קלע 12 נקודות עבור ליאון.

במשחק נוסף גברה ג'רונה על מנורקה 81:99. מיודענו מארק גאסול כיכב עם 27 נקודות ושבעה ריבאונדים עבור המנצחת. כריס מוס, האמריקאי של מנורקה, הצטיין עם 22 נקודות. עוד הערב בספרד: ברצלונה - אסטודיאנטס ובליבאו - גראן קאנריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully