וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוקוביץ' העפיל לגמר וינה

13.10.2007 / 17:58

ניצח 3:6, 4:6 את אנדראס ספי המפתיע ויפגוש בגמר את ואוורינקה. גביע קרמלין: דוידנקו נגד מאתיו בגמר הגברים, סרינה ודמנטייבה בנשים

נובאק דיוקוביץ' העפיל היום (שבת) לגמר השביעי שלו השנה אחרי שניצח 4:6, 3:6 את אנדראס ספי האיטלקי וישחק מול סטניסלאס ואוורינקה השוויצרי על התואר בטורניר וינה (על סך פרסים של 642,750 דולר). הסרבי נראה לעתים עייף אחרי רבע הגמר המתיש בו ניצח את חואן איגנסיו צ'לה ביום שישי, אבל הצליח לנצח את האיטלקי, שלפני כן הדיח את מרקוס בגדאטיס ואיבן ליוביצ'יץ'.

ואוורינקה העפיל לגמר אחרי שניצח 5:7, 1:6 את חואן קרלוס פררו הלא משכנע, כשהוא נעזר גם ב-11 אייסים כדי לטייל במערכה השנייה מול הספרדי.

גביע הקרמלין: דוידנקו ומאתיו בגמר הגברים, סרינה בנשים

סרינה וויליאמס ניצחה 6:7, 1:6 את סבטלנה קוזנצובה, המדורגת ראשונה בטורניר גביע הקרמלין (על סך 1.34 מיליון דולר) והעפילה לגמר הטורניר המוסקבאי בפעם השנייה בקריירה שלה. האמריקאית, המדורגת 4, תפגוש רוסיה אחרת, אלנה דמנטייבה שהביסה 1:6, 0:6 את דינארה סאפינה.

2:7 לוויליאמס בשובר שוויון סגר מערכה ראשונה צמודה, שלאחריה כבר שייטה האמריקאית לניצחון. "זה לא היה משחק קל, אבל נהניתי", אמרה וויליאמס אחרי המשחק, "שיחקתי מול רוסיה ברוסיה וכל הקהל היה בעדה, כך שעלי לא היה לחץ".

גמר הגברים של טורניר קרמלין יפגיש את אלוף השנה שעבר, הרוסי ניקולאי דוידנקו, עם הצרפתי פול-הנרי מאתיו. הרוסי, שמדורג רביעי בעולם, גבר בשתי מערכות על הסרבי יאנקו טיפסרביץ' 6:7, 1:6. דוידנקו, שטרם זכה השנה בטורניר כלשהו, ייאבק על התואר היוקרתי עם מאתיו, שניצח את הגרמני מיכאל ברר 5:7, 3:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully